chuggfgjjvghjjj
Essaouira, Marokko

Mooie kamer goed ontbijt

Beoordeling van Van der Valk Hotel Tiel
4,0 van 5 bollen15 jun 2024 beoordeeld
Hele mooie ruime kamer en de badkamer was erg mooi en ruim. Heerlijk bed alleen de kussens waren niet fijn. Vol met ballen. Ontbijt was echt fantastisch! Zo veel keuze, dat je niet eens wist waar je moest kijken! Een echte aanrader wat ons betreft.
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Bed & Breakfast Kasteel Ophemert
      • Booking.com
      • Priceline
      0.0 km van Van der Valk Hotel Tiel
      Gratis parkeren
      Ons hotel op een zonnige dag.
      12.2 km van Van der Valk Hotel Tiel
      Hotel-Restaurant-Zalen-Grand Café De Twee Linden
      • eDreams
      • Priceline
      • StayForLong
      5.7 km van Van der Valk Hotel Tiel
      Meer hotels in Tiel bekijken
      Beoordeeld op 12 juni 2024

Goed en mooi hotel. Goed gelegen voor reizigers. Er is voldoende te doen. Vooral het ontbijtbuffet is fantasierijk en aantrekkelijk.

Datum van verblijf: juni 2024
      Team Hotel Tiel, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Tiel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2024

Beste faeseveline,
      Wauw, wat een mooie review! Hartelijk dank daarvoor en graag tot ziens in Hotel Tiel!

Gastvrije groet,
      Team Hotel Tiel

Beoordeeld op 10 juni 2024

Mooi sjiek hotel, kamer zag er goed verzorgd uit, was ook goed schoongemaakt. Ondanks de zachtere kussen heerlijk geslapen.
      Ontbijtje was lekker zoals altijd
      Ik ben wel fan van de hotel keren.
      En net als alle bedrijven zullen vast wel een keer iets negatiefs hebben maar ik ben het nog nooit tegen gekomen

Datum van verblijf: juni 2024
      Team Hotel Tiel, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Tiel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2024

Beste Silvia V,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden! We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en het heerlijke ontbijt. Het is geweldig te horen dat u een fan bent van onze hotels. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 3 juni 2024

Top sfeer, uitstraling, binnenkomst, rust, reinheid, tevreden, indrukwekkend, amazing, vooral aan te raden voor couples get away.

• Reistype: Reisde alleen
      Team Hotel Tiel, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Tiel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2024

Beste driftpower,

Bedankt voor uw lovende woorden! We zijn blij dat u de sfeer, uitstraling en rust van ons hotel waardeert. Uw aanbeveling als perfecte plek voor een romantisch uitje betekent veel voor ons. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 3 juni 2024

Zeer goed. Boven verwachting. Vriendelijke ontvangst. Schone kamers. Super goede en loyale bediening in het restaurant. Correct, kundig en accuraat personeel. Mooie ligging en locatie in een mooie ruime omgeving. Makkelijk te bereiken. Ruime parkeergelegenheid.
      Een aanrader voor iedereen.

Beste leokoppelman,

Bedankt voor uw lovende review! We zijn blij te horen dat uw verblijf boven verwachting was en dat u tevreden was met de vriendelijke ontvangst, schone kamers, en de uitstekende service in ons restaurant. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 31 mei 2024

Bloesem suite was top of the bill.
      Accommodatie en faciliteiten warenperfect.
      Voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: mei 2024
      Team Hotel Tiel, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Tiel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2024

Beste Dream53628537882,

Hartelijk dank voor uw geweldige review! We zijn blij te horen dat de Bloesem Suite en onze faciliteiten aan uw verwachtingen voldeden. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.