Beoordeeld op 13 september 2019

Mooi hotel .Super vriendelijk personeel. Heerlijk in het restaurant gegeten. Zonde dat we overdag niet konden zwemmen .douche was niet helemaal schoon . Restaurant toppie. En leuk personeel. Bedden waren heerlijk.

Datum van verblijf: september 2019
Hoteltiel, Manager van Hotel Tiel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2019

Beste Loetje100

Fijn om te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons. Graag tot de volgende keer!

Beoordeeld op 13 september 2019

Was fantastische hebben genoten van de luxe en het voortreffelijk e eten alles was top ook in de buurt van Tiel gezellige uitstapjes gemaakt zeker voor herhaling vat baar alleen jammer dat ze in Middelburg geen life en cooking meer doen. Was altijd leuk om eens een avondje weg te gaan

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw leuke review! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 10 september 2019

Prachtige kamer met bad & geweldig uitzicht va 12e verdieping.
Hotel is van alle gemakken voorzien, 24/7 gratis het casino bezoeken (incl gratis eten & drinken). Jammer dat de kamers geen balkon hebben.

Beste michellepouwels,

Beoordeeld op 10 september 2019

Alleen maar positief, ligging,prijs, kamers, personeel, restaurant....
Heerlijke bedden, ruime kamers, ruime badkamer, heel netjes...
Ontbijt: wat er niet bij het onbijtbuffet ligt bestaat nog niet in de voeding.

• Reistype: Reisde voor zaken

Beste rkunne852360,

Beoordeeld op 10 september 2019

Hartelijk ontvangst ik zou een ieder aanraden, warm eten was goed en verzorgd en goed warm .de kok en de personeel verdien echt een waardering en ook de schoonmaak ster kom ook speciaal aan de deur om te vragen of alles oke was .nou super personeel

Beste marnixrijpma,