“Slecht....veels te weinig personeel.”
Beoordeling van De Pankoekhoek

De Pankoekhoek
Geclassificeerd als nr. 32 van 59 Restaurants in Tiel
4 weken geleden beoordeeld

Tijdens Appelpop dachten we gezellig met ze allen in het centrum wat te gaan eten.
Maar dat viel helaas vies tegen. Wij zijn echt niet de moeilijkste.
Wij geven dit restaurant een negatieve beoordeling. We hebben meer dan 2 uur moeten wachten op onze bestellingen. Voordeel was dat we gezellig met elkaar hebben kunnen kletsen. Ook de patat was niet goed doorbakken. Dus al met al een slechte service!!

Datum van bezoek: september 2019

25 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Praktisch in het centrum van Tiel de stad van Flipje ligt restaurant de Pankoekhoek. Men beschikt over een gezellig terras en binnen is de aankleding sprookjesachtig. De kok komt gezellig een praatje maken of alles naar wens is. Pannenkoeken mooi groot en goed gebakken. Betreft ruime porties. Ik had een pannenkoek met Gamba’s heerlijk gebakken gamba’s in knoflook olie. Jammer alleen het bakje met knoflook saus dit past niet bij de gebakken gamba’s beter is een bakje met de gebakken knoflook olie deze smaak is echt en niet uit een tube of pot. Maar kan zijn dat smaken verschillen. Parkeren kan prima in nabijgelegen parkeer garage van de bibliotheek en op zondag is deze gratis. Wij raden het restaurant aan en komen zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2019
12 augustus 2019 beoordeeld

Het restaurant ademt de sfeer van pannenkoeken. Rood-wit geblokte kleedjes, lange banken en stoelen. De pannenkoeken die geserveerd worden zijn overheerlijk en er is volop keuze van zoet tot lekker hartig. Ook hebben ze een heerlijk Jopen bier alcoholvrij, echt een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2019
28 september 2018 beoordeeld

Bijzondere keuzes aan pannenkoeken, en de schnitzels zijn overheerlijk. Wij komen zeker terug voor de grootste schnitzel XXL. De bediening was in één woord geweldig, een heerlijk gezellig mens. Ga er eten en laat je verrassen.......

Datum van bezoek: september 2018
3 oktober 2017 beoordeeld

Zowel pannenkoeken als broodjes te verkrijgen voor de lunch. Een heerlijk kopje koffie.
De kok, in kokskostuum, loopt ook rond en naast vragen over tevredenheid, helpt hij je graag bij het verkennen van de stad en de omgeving.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die De Pankoekhoek bekeken, bekeken ook

In De Pankoekhoek geweest? Deel je ervaringen!