“Prima Thais eten!”
Beoordeling van Bangkok Thai Restaurant

Bangkok Thai Restaurant
Geclassificeerd als nr. 21 van 55 Restaurants in Maaseik
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige week prima gegeten bij Bangkok. Het restaurant is niet groot en doet qua inrichting eerder aan een eetcafé denken. Pluspunt is de open keuken, dus je kunt zien hoe alles vers bereid wordt. Het eten is prima van smaak. Hier vind je de authentieke Thaise smaken. Porties zijn ruim en de bediening is vriendelijk. Aanrader voor wie lekker Thais wil eten!

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld

voor belgie zeker een aanrader fijne gerechten en zeer lekker
prijs is ook redelijk inrichting eerder sober
bediening redelijk kan echter veel beter
aanrader

Datum van bezoek: juli 2019
10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel het voorgerecht (mixed) als de voorgerechten waren niets speciaal, wij hadden beter verwacht.
De bediening was correct

Datum van bezoek: augustus 2019
14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is niet al te groot en om geen teleurstelling op te lopen is reservering gewenst. Er is een ruime keuze aan verschillende gerechten dewelke a la minut klaar gemaakt worden. De bediening is vriendelijk en attent.

Datum van bezoek: oktober 2018
25 september 2018 beoordeeld

Hier laatst eten gaan afhalen. Normaal haal ik Thais eten af in Sittard ondanks dat we dicht bij Maaseik wonen.

Eten hier is veel te duur voor wat je er voor terug krijgt. dit staat totaal niet in verhouding. Erg jammer. mij zie je hier niet meer terug.

Datum van bezoek: september 2018
MARCUSJ1228, Eigenaar van Bangkok Thai Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2018

Beste ...wij kennen de kwaliteit van Sittard zeer goed. Als je de prijs zo belangrijk vind ....blijf in Sittard ...onze kosten zijn niet vergelijkbaar met nederland. Helaas... Insiders weten dat heel goed.

Reizigers die Bangkok Thai Restaurant bekeken, bekeken ook

Maaseik, Limburg Province

In Bangkok Thai Restaurant geweest? Deel je ervaringen!