TripAdvisor
Inbox
Zoeken
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fijn zwembad

Vanavond de sprong gewaagd, letterlijk en figuurlijk. Bij de kassa al een meevaller, we konden voor ... meer lezen

Beoordeeld op 30 juli 2019

Jeroen B
via mobiele applicatie
Lees alle 39 beoordelingen

Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

Vanavond de sprong gewaagd, letterlijk en figuurlijk.
Bij de kassa al een meevaller, we konden voor een anderhalf uur tarief naar binnen. Mooi geregeld door de kassadame.
De kleedhokjes zijn ruim, dat geldt ook voor de kluisjes. Jammer dat de vloer en het sanitair zo smerig zijn.
Het zwembad zelf is modern, rvs baden zodat je niet meer je voeten open haalt aan tegels. Er is een verwarmd buitenbad, daarnaast een mooi binnengedeelte. Het wedstrijdbad is niet toegankelijk.
We hebben ons vermaakt met de elementen in het binnenbad: stroomversnelling, geisers, massagedouches, banken... veel te beleven in dit bad.
Glijbanen zijn ook super! Er is een bandenglijbaan die leuk is met twee personen tegelijk. De andere baan is snel en heftig, er wordt niet voor niets voor gewaarschuwd.
Al met al een prima ervaring.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 31 maart 2019

De glijbanen zijn slecht ik heb zelf een hele grote blauwe plek op Mn rug mijn mening: heel slecht ik. Ga er nooit meer naar toe

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 3 februari 2019

het is heel leuk ook voor zemmerminen(staarten)
leuk! klein maar fijn.met school is het ook fijn het leuke zijn de glijbanen je hebt een meer rustige en een meer wilde perfect!!

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 29 december 2018 via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf bij Nutchel op de Warre zijn we hier heen gereden om even een paar uurtjes te zwemmen. Niet duur en een heel mooi zwembad met ruime kleedruimtes en leuke glijbanen. Een apart bad om baantjes te trekken is er ook.

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 22 juni 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn er voor de 2e keer geweest, het blijft een mooi zwembad, met inderdaad wat afbladderende verf op sommige plekken. Maar als het 15 graden is verwachten ze schijnbaar dat je buiten je eten gaat bestellen. Terwijl er in het zwembad zelf een ruime eetgelegenheid zit maar dus gaat dan niet open. Mijn vrouw nog gaan vragen of het nog open ging aan 1 van de badmeesters maar die wisten dat zelf niet.

Datum van activiteit: juni 2018