“Opgestap!”
Beoordeling van Fabulous 't Eilandje

Fabulous 't Eilandje
Geclassificeerd als nr. 26 van 55 Restaurants in Maaseik
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na een kopje koffie een half uur gewacht op ons broodje zalm. Nooit aangekomen omdat volgens de bediening de printer stuk was Wat een bijzonder slechte service bij deze mooie locatie. De koffie afgerekend en vertrokken om nooit meer terug te komen.

Datum van bezoek: september 2019

29 augustus 2019 beoordeeld

Een week of vier geleden heb ik hier een verslag geplaatst over ons eerste bezoek aan restaurant Fabulous ’t Eilandje in Maaseik. Door de ervaring die we daar hadden meegemaakt was ik behoorlijk boos en verontwaardigd. Ik heb dit verhaal ook via Facebook aan het betreffende restaurant doorgegeven en nog binnen twee uur kreeg ik een reactie van de eigenaresse. Ze vond het vreselijk dat we dat moesten meemaken en ze bood haar excuses aan; ze zou het hele verhaal tot op de bodem uitzoeken en dat heeft ze ook gedaan. Daarnaast bood ze ons vieren een gratis diner aan wat we natuurlijk hebben aangenomen want iedereen verdient een kans om iets recht te zetten.
Vorige week woensdag zijn we wederom afgereisd naar Fabulous alvorens gereserveerd te hebben en ik moet zeggen we hebben er van genoten. Het eten is er geweldig zowel qua smaak als ook hoe het wordt opgediend en de bediening vriendelijk en netjes. Ditmaal hebben we binnen gezeten en de sfeer is erg fijn. En ja, het personeel was juist geinformeerd over ons en we hebben er drie uur gezeten om heerlijk te genieten van wat ons werd voorgeschoteld. We hoefden aan het eind daadwerkelijk niets te betalen, ook de drankjes niet.
Wat ons betreft is de fout helemaal hersteld en gaan we hier zeker vaker naar toe, helemaal omdat we dit keer wel de kwaliteit van het eten mochten proeven en die is geweldig.
Complimenten aan Fabulous en de eigenaresse over de manier waarop dit is rechtgezet. Super gedaan

28 augustus 2019 beoordeeld

Super mooie zaak Zeer vriendelijke bediening
Petje af zoals die mensen daar bedienen met deze temperaturen en met de giga drukte
Geweldig in 1 woord Fabulous Het eten was lekker en meer dan genoeg

9 augustus 2019 beoordeeld

Mijn vrouw en ik komen op donderdag 8 augustus 2019 na een mooie fietstocht toe in het Fabulous 't Eilandje te Neeroeteren. Een dienster komt vragen wat we willen drinken. We vertellen dat we graag eerst de dagsoep willen eten en daarna een drankje willen nuttigen Wij krijgen de kaart en bestellen 2x een dagsoep. Twintig minuten later komt een dienstjongen aangewandeld en serveert 2 borden soep. De soep zag er lekker uit, dik en paprika stukken lagen erbij. Maar de soep was koud. Wij melden dit en een andere dienster komt de borden ophalen. Een kwartier later brengt weer een vierde garçon ons twee nieuwe borden. De bodem was bedekt met doorkijkbaar rood water, versierd met wat paprikaslierten. Volgens ons had men het water van de eerste borden afgegoten en terug opgewarmd. Er zat totaal geen zout of peper in. Beleefd hebben wij alles opgegeten en betaald. Het brood hierbij was wel lekker. Vooral de houding van de dienster was arrogant. Normaal zou een vrouwengroep uit Pelt volgende week een fietstocht ondernemen naar het Eilandje, maar dat is ondertussen geannuleerd. Aan de directie toch eens de raad een doorlichting te nemen van het personeel, de kok incluis. Maar ik denk niet dat hij op de hoogte is van dit voorval. Personeel????

4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie aan het water. Vriendelijke bediening op een gezellig terras. Voldoende keuze op de kaart, ook voor de kids. We hebben genoten van de lunch.

Reizigers die Fabulous 't Eilandje bekeken, bekeken ook

Neeroeteren, Limburg Province

In Fabulous 't Eilandje geweest? Deel je ervaringen!