TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 6 september 2019

Fijn verblijf, prima kamers en vriendelijk personeel. Goede verzorging en alles was kraakhelder. Het ontbijt en diner waren van prima kwaliteit. Het enige minpuntje was dat onze balkonnetjes piepklein waren.

Beoordeeld op 4 september 2019

De kamers zijn schoon en netjes. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Wij hebben 4 avonden heerlijk gegeten. Fietsen in de omgeving langs de Maas is schitterend.

Als verbeterpunt mogen ze Duvel op de tap nemen.

Beoordeeld op 3 september 2019

Het voelt als thuiskomen met die uitzondering dat alles voor je gedaan wordt op een vriendelijke manier. De sfeer is er familiaal, het decor en de setting uitstekend. In de buurt kan je talloze kilometers fietsen en na de inspanning is het genieten geblazen.

Beoordeeld op 31 augustus 2019

Mooi hotel met zeer vriendelijke ontvangst. We hadden een mooie ruime kamer in het nieuwe gedeelte. Het ontbijt en viergangenmenu waren zeer lekker en met vriendelijke bediening. Daar het warm weer was stelde men voor om het dessert buiten op het gezellig terras te nuttigen.Tijdens onze fietstochten konden we van de mooie omgeving genieten. Bij het hotel is er een mooi park, voldoende parking en goede fietsstalling.
Wij hebben genoten van ons verblijf en zouden Kasteel Wurfeld zeker aanraden.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 30 augustus 2019 via mobiele applicatie

Prachtig park, mooie kamers, top eten en héél vriendelijk personeel! Dichtbij de mooie maasdorpjes waar het heerlijk is om te wandelen en te fietsen. Wat hebben we weer genoten van ons verblijf! Tot de volgende keer....

Datum van verblijf: augustus 2019