“Een culinair hoogtepunt!”
Beoordeling van ION

ION
Geclassificeerd als nr. 25 van 48 Restaurants in Maaseik
20 augustus 2018 beoordeeld

Het was een unieke smaakervaring!
Super lekker, super vriendelijke mensen!
Echt een toprestaurantje!
Echt een aanrader voor wie eens graag een heel lekker stukje vlees eet!

4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top avond gehad!
Heerlijke beeftasting achter de rug met 4 personen...
Gezellig en ongewoon lekker... meer moet er niet gezegd worden!

3 augustus 2018 beoordeeld

Steak was subliem gebakken en van smaak!
Verschillende soorten steak die men enkel in speciaal zaken kan vinden.
Totaal niet te vergelijken met een steak van een brasserie!
Dit restaurant is een juweeltje voor steakliefhebbers.

9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Steak tasting voor 2 personen was overheerlijk. Omdat er 1 steak iets kleiner was hebben we een extra steak gekregen.
Heel vriendelijke bediening en zeer goede kok

17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier serveert men vlees dat men NERGENS kan krijgen..zoveel speciale soorten die niemand kent. Schrik niet van de hogere prijzen het is zijn geld dubbel en dik waard. Niet te vergelijken met de vacuüm steaks uit de metro. Alsook de kreeft en rest is bijzonder gewoon. Ik nam laatste keer ribben. Vlees valt van het been af beste ribben ooit gegeten. Dit koppel zijn vleesfanatiekelingen en maken alles vers. Wij hebben dit nog nooit gezien zoiets en zijn blij dat we het ontdekt hebben. Enkel spijtig nu pas. Dit is de nummer 1 van de regio - met afstand-!
Geen personeel niet te groot. Kwaliteit verzekerd. Ze gaan verhuizen naar Maaseik en er is niet veel plaats een bewijs dat men enkel kwaliteit wil serveren. T zal daar vaak vol zitten als Maaseik en omstreken hun ontdekt. Is.soort restaurant waar men 150 km voor rijdt. Gelukkig wij geen 10 km

Reizigers die ION bekeken, bekeken ook

Neeroeteren, Limburg Province

In ION geweest? Deel je ervaringen!