“Een heerlijke plek om naar terug te keren”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

barendrecht
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Een heerlijke plek om naar terug te keren”
Beoordeeld op 4 oktober 2018 voor een verblijf in september 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Een prachtig huis helemaal privé gesitueerd, met een heerlijk terras, heel erg goed uitgerust en voor de verandering waren de bedden opgemaakt en was alles inclusief,de huurprijs wat wij erg praktisch vinden.
Een heel mooi zwembad met genoeg stoelen voor alle huurders. Een gastvrouw en gastheer die ontzetten aardig waren en heel behulpzaam en in voor een gezellig praatje. We konden ons geen betere locatie wensen en hebben genoten van de 1e tot de laatste dag. Als we in de buurt komen zullen we zeker weer proberen dit huis of een kamer bij Lydie en David te reserveren.

Datum van verblijf: september 2018
Je leeftijdgroep 65+
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren