“Leuke ervaring”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Icehotel
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Jukkasjarvi
28 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer grote, moderne en propere kamer (wij verbleven in een warme kamer). Ontbijt en lunch in het restaurant aan de overkant waren goed, ook het diner in The Old Homestead een beetje verderop is een aanrader. Interessante rondleiding in het ijshotel zelf door een van de gidsen, alsook de workshop ice sculpting!

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
icehotel_sweden, Manager van Icehotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 januari 2017

It sounds like you hade a nice experience and we thank you for posting a review. Hope you have nice memories to bring home!

4 januari 2017 beoordeeld

Het is een stukje reizen, zeker als je met de trein vanaf Nederland gaat, maar het is de moeite om het mee te maken. We hebben 1 nacht in de koude kamer geslapen in het originele gedeelte. Als je thermokleding aan heb in combinatie met de kleding die je ter beschikking krijgt is het heel goed te doen. De ervaring is er 1 om nooit meer te vergeten. De warme kamer is goed en netjes. Alles wat je vraag kan geregeld worden en niks is te veel gevraagd. het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij waren in de donkerste periode van het jaar en wij raden iedereen aan om juist dan te gaan vanwege het noorderlicht en de opkomst van het daglicht.

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
icehotel_sweden, Manager van Icehotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2017

Thank you so much for the lovely review! We are glad you enjoyed your stay.

Best wishes for a happy 2017!

5 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als verrassing meegenomen naar het icehotel. Een nacht in het icehotel zelf geslapen (daar ten huwelijk gevraagd). Ondanks 5 maanden zwangerschap was het prima te doen. Absoluut niet koud gehad. Zouden eigenlijk een prachtige artistroom hebben (counting sheep) maar die begon te smelten. We waren er de laatste week van het seizoen en het was al redelijk warm. Desondanks een onvergetelijke ervaring!

Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
icehotel_sweden, Hotelldirektör van Icehotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 mei 2016

Dear Suzanne V,

Thank you for your review.

We hope to see you here again soon!

Best wishes
ICEHOTEL

17 maart 2015 beoordeeld

Heerlijk geslapen bij -5 in de Noorderlicht suite. Goede briefing door het personeel vooraf zodat je goed voorbereid aan de nacht kunt beginnen. Prima slaapzakken die je goed warm houden, meer kleding dan je thermo ondergoed is echt niet nodig. De wekservice met heet bessensap is de perfecte afsluiting van het verblijf in de kou.

Kamertip: Kies een koude kamer dit maakt het hotel juist zo bijzonder, in warme kamers kun je overal verblijve ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Maart, 2015, reisde met een partner
5 maart 2015 beoordeeld

Een bezoek aan het Ijshotel is zonder meer de moeite waard. De kamers die door kunstenaars zijn ontworpen zijn zeer divers met allemaal een eigen sfeer. De ijskerk was fenomenaal. We hebben ook in het Ijshotel overnacht. Prijzig en fris, maar zeker goed om een keer te proberen. Ik was ook erg blij met de voorzieningen bij het hotel. Je kunt 24 uur per dag in een warme ruimte naast het Ijshotel, waar je kunt douchen, koffiedrinken of een sauna pakken.

• Verbleef: Februari, 2015, reisde met een partner
27 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Had er al veel over gehoord maar het Icehotel is in werkelijkheid nog gaver dan op TV. Prachtige suites gedecoreerd met skulpturen wand versieringen etc. Het licht maakt het tot een sprookjesachtig geheel.

De icebar vond ik nog gaver dan de icechapel en de cocktail uit een glas van massief ijs smaakte geweldig. Aanrader

Verbleef: Februari, 2015
23 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Kijk, je staat open voor de magie en de unieke atmosfeer, of je bent sceptisch en je bespaart je de moeite( en het geld). Wij waren in de wolken, over alles: de magnifieke kunstige pracht en praal van de architectuur, de mysterie van het slapen bij -5 graden, de kwaliteit van het restaurant, de netheid van de douches en openbare ruimten, de vriendelijkheid van het personeel, enzovoort. Neen, het is top!

Verbleef: Februari, 2015
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Jukkasjarvi in overweging
op 14,9 km afstand
Hotel Arctic Eden
nr. 3 van 3 in Kiruna
137 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Icehotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Icehotel

Adres: Marknadsvagen 63, Jukkasjarvi 981 91, Zweden
Locatie: Zweden > Norrbotten County > Jukkasjarvi
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Jukkasjarvi
Prijsklasse: € 189 - € 528 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Icehotel 3.5*
Aantal kamers: 60
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, TripOnline SA en Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Icehotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Icehotel Hotel Jukkasjarvi
Icehotel Sweden
Ice Hotel Sweden

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?