Beoordeeld op 4 januari 2017

Het is een stukje reizen, zeker als je met de trein vanaf Nederland gaat, maar het is de moeite om het mee te maken. We hebben 1 nacht in de koude kamer geslapen in het originele gedeelte. Als je thermokleding aan heb in combinatie met de kleding die je ter beschikking krijgt is het heel goed te doen. De ervaring is er 1 om nooit meer te vergeten. De warme kamer is goed en netjes. Alles wat je vraag kan geregeld worden en niks is te veel gevraagd. het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij waren in de donkerste periode van het jaar en wij raden iedereen aan om juist dan te gaan vanwege het noorderlicht en de opkomst van het daglicht.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
icehotel_sweden, Manager van Icehotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2017

Thank you so much for the lovely review! We are glad you enjoyed your stay.

Best wishes for a happy 2017!

Beoordeeld op 5 mei 2016 via mobiele applicatie

Als verrassing meegenomen naar het icehotel. Een nacht in het icehotel zelf geslapen (daar ten huwelijk gevraagd). Ondanks 5 maanden zwangerschap was het prima te doen. Absoluut niet koud gehad. Zouden eigenlijk een prachtige artistroom hebben (counting sheep) maar die begon te smelten. We waren er de laatste week van het seizoen en het was al redelijk warm. Desondanks een onvergetelijke ervaring!

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
icehotel_sweden, Hotelldirektör van Icehotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 mei 2016

Dear Suzanne V,

Thank you for your review.

We hope to see you here again soon!

Best wishes
ICEHOTEL

Beoordeeld op 17 maart 2015

Heerlijk geslapen bij -5 in de Noorderlicht suite. Goede briefing door het personeel vooraf zodat je goed voorbereid aan de nacht kunt beginnen. Prima slaapzakken die je goed warm houden, meer kleding dan je thermo ondergoed is echt niet nodig. De wekservice met heet bessensap is de perfecte afsluiting van het verblijf in de kou.

Kamertip: Kies een koude kamer dit maakt het hotel juist zo bijzonder, in warme kamers kun je overal verblijven.
  • Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 maart 2015

Een bezoek aan het Ijshotel is zonder meer de moeite waard. De kamers die door kunstenaars zijn ontworpen zijn zeer divers met allemaal een eigen sfeer. De ijskerk was fenomenaal. We hebben ook in het Ijshotel overnacht. Prijzig en fris, maar zeker goed om een keer te proberen. Ik was ook erg blij met de voorzieningen bij het hotel. Je kunt 24 uur per dag in een warme ruimte naast het Ijshotel, waar je kunt douchen, koffiedrinken of een sauna pakken.

• Verbleef: februari 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 27 februari 2015 via mobiele applicatie

Had er al veel over gehoord maar het Icehotel is in werkelijkheid nog gaver dan op TV. Prachtige suites gedecoreerd met skulpturen wand versieringen etc. Het licht maakt het tot een sprookjesachtig geheel.

De icebar vond ik nog gaver dan de icechapel en de cocktail uit een glas van massief ijs smaakte geweldig. Aanrader

Verbleef: februari 2015