5 maart 2015 beoordeeld

Een bezoek aan het Ijshotel is zonder meer de moeite waard. De kamers die door kunstenaars zijn ontworpen zijn zeer divers met allemaal een eigen sfeer. De ijskerk was fenomenaal. We hebben ook in het Ijshotel overnacht. Prijzig en fris, maar zeker goed om een keer te proberen. Ik was ook erg blij met de voorzieningen bij het hotel. Je kunt 24 uur per dag in een warme ruimte naast het Ijshotel, waar je kunt douchen, koffiedrinken of een sauna pakken.

• Verbleef: februari 2015, reisde met een partner
27 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Had er al veel over gehoord maar het Icehotel is in werkelijkheid nog gaver dan op TV. Prachtige suites gedecoreerd met skulpturen wand versieringen etc. Het licht maakt het tot een sprookjesachtig geheel.

De icebar vond ik nog gaver dan de icechapel en de cocktail uit een glas van massief ijs smaakte geweldig. Aanrader

Verbleef: februari 2015
23 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Kijk, je staat open voor de magie en de unieke atmosfeer, of je bent sceptisch en je bespaart je de moeite( en het geld). Wij waren in de wolken, over alles: de magnifieke kunstige pracht en praal van de architectuur, de mysterie van het slapen bij -5 graden, de kwaliteit van het restaurant, de netheid van de douches en openbare ruimten, de vriendelijkheid van het personeel, enzovoort. Neen, het is top!

Verbleef: februari 2015
17 februari 2015 beoordeeld

Het Icehotel is prachtig gemaakt door echte kunstenaars. Zelf sliepen we in het warme gedeelte. Hier beschik je wel over een eigen badkamer en hier kan je kamer op slot. Onze kamer was vrij recent, heel netjes en scandinavisch ingericht. De service kon echter beter. Bij de aankomst was onze kamer nog niet vrij (dat bleek ook niet meer te lukken voor de avond, gezien wij onmiddellijk vertrokken voor activiteiten). De excursies zijn vrij hoog geprijsd en iets te toeristisch naar mijn zin. Ik ben blij dat ik het Icehotel bezocht heb, maar ik denk niet dat ik er nog zou terugkeren.

Kamertip: Goeie wifi in de lounge en aan de receptie. In onze kamer echter geen bereik. Onze kamer 77 was een warme kamer en was heel netjes.
  • Verbleef: februari 2015, reisde met een partner
11 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk is alles al gezegd over dit super hotel. Maar hier dan nog een extra bevestiging. Na 2 uur door het hotel te hebben gelopen om alle kamers te bekijk ben je eigenlijk nog niet uitgekeken. Op elk moment van de dag is het licht weer anders en zie je weer nieuwe licht spelingen in de ijs sculpturen van de kamers. Dit hotel heeft alles voor een unieke belevenis! WOW.

Verbleef: februari 2015, reisde met een partner