“Prachtig om te zien, maar de service kan beter”
Beoordeling van Icehotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Icehotel
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Jukkasjarvi
17 februari 2015 beoordeeld

Het Icehotel is prachtig gemaakt door echte kunstenaars. Zelf sliepen we in het warme gedeelte. Hier beschik je wel over een eigen badkamer en hier kan je kamer op slot. Onze kamer was vrij recent, heel netjes en scandinavisch ingericht. De service kon echter beter. Bij de aankomst was onze kamer nog niet vrij (dat bleek ook niet meer te lukken voor de avond, gezien wij onmiddellijk vertrokken voor activiteiten). De excursies zijn vrij hoog geprijsd en iets te toeristisch naar mijn zin. Ik ben blij dat ik het Icehotel bezocht heb, maar ik denk niet dat ik er nog zou terugkeren.

Kamertip: Goeie wifi in de lounge en aan de receptie. In onze kamer echter geen bereik. Onze kamer 77 was ee ...
  • Verbleef: Februari, 2015, reisde met een partner

11 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk is alles al gezegd over dit super hotel. Maar hier dan nog een extra bevestiging. Na 2 uur door het hotel te hebben gelopen om alle kamers te bekijk ben je eigenlijk nog niet uitgekeken. Op elk moment van de dag is het licht weer anders en zie je weer nieuwe licht spelingen in de ijs sculpturen van de kamers. Dit hotel heeft alles voor een unieke belevenis! WOW.

Verbleef: Februari, 2015, reisde met een partner
8 februari 2015 beoordeeld

Het Icehotel is alleszins een streling voor het oog. Echter, een overnachting in een cold room is geen bijzondere belevenis. 's Ochtends is het meest ergerlijke moment. Iedereen wordt om 8u gewekt (een glas warme bessensap aan bed) en een kwartier later is iedereen in de locker room met zijn bagage aan het frunniken. Stel je maar een grote ruimte voor met allemaal kastjes waarin iedereen z'n bagage uithaalt vooraleer massaal aan het ochtendtoilet te beginnen. Een grote kakofonie, niet leuk om een dure nacht te eindigen of een dag te beginnen.

Kamertip: Betaal aanzienlijk minder voor een warm room en ga het Icehotel overdag bezichtigen.
  • Verbleef: Januari, 2015, reisde met een partner
2 juli 2014 beoordeeld

Dit zeer bijzondere hotel moet je minimaal 1 x in je leven ervaren hebben, geen wisky on the rocks maar in the rocks, je drinkt je drankje uit een "glas" van ijs, geweldig. Uiteraard is het koud, mAr de absoluut aparte sfeer zorgt dat je de koude snel vergeet, na de drankjes zijn we gaan slapen op een stapel rendierhuiden, in een heerlijk warme slaapzak, waarbij je wel je muts op moest houden ivm de kou, die nacht echt geen kou gehad, de volgende morgen is het wel even doorbijten om je kleding weer aan te trekken en aan de gang te komen. Al met al een super ervaring welke ik zeker niet zal vergeten.

Kamertip: Voldoende vroeg boeken is het advies, boek ok gelijk de vluchten (tussenstop in Stockholm, leuk om e ...
  • Verbleef: Januari, 2014, reisde met vrienden
10 juni 2014 beoordeeld

Al gehoord van een ijskoud hotel dat al volgeboekt is. Geen verwarming, geen douchen. Geen tv, een propere slaapzak, geen lakens en ,s morgens Kleef je met uw kousen staan de grond. Leuk, ja echt wel. Valt het mee, ja zeker, je blijft gewoon in jouw bed s, morgens zou fijn is het om daar te slapen, of wil je niet uw jouw warm nestje kruipen. Haaha, leuk he.

Kamertip: Vraag een warme slaapzak, en een muts opzetten, zonen je geen koude voeten.
  • Verbleef: November, 2013, reisde voor zaken
5 januari 2014 beoordeeld

als klein mannetje naar yorin travel kijken en denken daar wil ik nog wel eens naartoe....
dit speciale hotel en het noorderlicht stonden op mijn droomlijstje van bestemmingen om af bezoeken...en het was zeker de moeite waard.
het ijshotel is opgedeeld in 2 delen ( koud en warm ) koud is waar je slaapt...en de drankjes nuttigt in de originele icebar. het warme gedeelte is waar de receptie zich bevind en je heerlijk kan douchen.
daarnaast zijn er ook normale kamers te boeken in chalets zodat je er ook langer en normaal kan verblijven om veel excursies te kunnen doen...en dat is de moeite!
aanrader! neem de hondenslee als transit tussen de luchthaven en het ijshotel...wat prachtige en indrukwekkende start van je verblijf in het ijshotel.

Verbleef: Februari, 2013, reisde met vrienden
13 september 2012 beoordeeld

2,5 jaar geleden 3 nachten verbleven in deze plaats waarvan 1 koude nacht in de deluxe art suite en 2 in een warme hotelkamer (ook van het icehotel) in 1 woord GEWELDIG ! Bij de koude kamers heb je apart gedeelte met kluisjes waar je je spullen in kwijt kan, je krijgt je speciale slaapzakken en je kan daar je gebruik maken van toilet,douche etc. Als je snachts naar toilet moet moet je wel een een paar tellen door de kou. Geweldig om een nacht zo door te brengen ! Ook hotelkamers waren keurig en schoon. S'avonds ook gebruik gemaakt van de twee restaurants welke uitstekend waren ( 1 restaurant serveerde koude gerechten op stuk ijs) meerdere excursies gedaan waaronder sneeuwscooter safari met ijsvissen. Zo gaaf, boek het niet via ijshotel want dan ben je duurder uit. Zelf auto gehuurd om noorderlicht te aanschouwen, helaas niet gezien. Tevens ook nog 2 nachten in kiruna geslapen waar we huskysafari gedaan hebben. twijfel niet en boek het icehotel als je naar Zweeds lapland gaat !

• Verbleef: Maart, 2012, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Jukkasjarvi in overweging
op 14,9 km afstand
Hotel Arctic Eden
nr. 3 van 3 in Kiruna
137 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Icehotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Icehotel

Adres: Marknadsvagen 63, Jukkasjarvi 981 91, Zweden
Locatie: Zweden > Norrbotten County > Jukkasjarvi
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Jukkasjarvi
Prijsklasse: € 189 - € 528 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Icehotel 3.5*
Aantal kamers: 60
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Booking.com en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Icehotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Icehotel Hotel Jukkasjarvi
Icehotel Sweden
Ice Hotel Sweden

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?