“Zeer goed eten”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn man en ik komen al meer dan 30 jaar op Corfu en dit restaurant behoort zeker
tot de top 3 restaurants die traditioneel grieks eten serveren.
Prijs/kwaliteit verhouding is goed, de bediening is vriendelijk en de entourage ziet er mooi uit.
Als je Corfu bezoekt is dit restaurant zeker een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2018

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echt aanrader voor iedereen die in Corfu is! Lekkere gegrilde verse vis en zeer lekkere en malse souvlaki. Uiterst vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: mei 2018
22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de avond van ons etentje waren alle tafels bezet en waren er 2 obers, zoals elke avond.
Het eten was op zich wel goed maar de bediening was niet. We hebben lang moeten wachten op ons drinken, nadien drinken bijbesteld die nooit is gekomen..
Geen ervaring gehad waardoor we zouden terug gaan naar Alexandros dus.

18 september 2017 beoordeeld

In deze zaak is het altijd druk. Ook de locale bevolking komt hier eten en dat is niet voor niets. De gerechten, zeker de Corfu specialiteiten zijn heerlijk. De Stifado en de Pastisada is enorm aan te raden.
Voor half acht is er meestal nog wel een plekje, daarna wordt het moeilijk.

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nr 2 op de lijst voor Dassia en dat maken ze zeker waar. De prijs kwaliteit verhouding is prima, mijn vrouw heeft een heerlijke moussaka en ik een Sofrito (specialiteit van Corfu) gegeten met een drankje voor slechts €23,50 wat ik erg goedkoop vind. Kortom een aanrader.

Datum van bezoek: september 2017

In Alexandros Taverna geweest? Deel je ervaringen!