eDreams
Travelocity
PricelineUS$ 103
Beoordeeld op 27 december 2018

we waren er 1 nacht en hebben en hebben er onze tijd goed omgekregen.
het onthaal was zeer vriendelijk. Eten was er simpel maar super lekker.
De tent leek ons wat verouderd. het bed was in ieder geval goed .
De sofa daar en tegen was wel dringend aan vervanging toe.
De game drive is echt de moeite.

Kamertip: ik denk dat je hier overal een goede locatie hebt
Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 9 april 2018 via mobiele applicatie

Ontspannen genieten met de kinderen.
Prachtige locatie. Super ontvangst.
Leuke game drive met top gids.
De dieren wandelen zo langs je elke avond en/of ochtend.
Kampvuur en/of braai bij elke tent of cabin.
Relax...

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 4 december 2017

Goede service. Vanaf onze luxe tent hadden we een prachtig uitzicht over het land. We konden vanaf onze veranda het wild zien lopen. Het eten is prima. We hebben ook een game drive gedaan. Veel dieren gezien en erg leerzaam.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 4 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben genoten van ons verblijf. We sliepen in het "zebra-huisje". Een fijn huisje, simpel, maar van alle gemakken voorzien. Toen wij er waren was het flink koud, maar gelukkig waren er warme elektrische dekens.

Voor de kinderen is er een leuke speeltuin. Onze kids vermaakten zich er prima!

De prijs kwaliteit verhouding is goed. Het verblijf is niet duur. Je kunt er lekker eten, buiten heb je een mooi uitzicht over het terrein en zie je de gnoes rennen. Ook de gamedrives over het terrein zijn leuk. Zelf wandelen mag ook, je ziet volop antilopes.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 9 juli 2016

Thali Thali ligt aan de R27 bij de afslag Langebaan. Wij hebben genoten van een heerlijk dagje en nachtje weg. Het personeel is supervriendelijk, het huisje waar wij overnachtten sfeervol en van alle gemakken voorzien. Het diner - try our steak - perfect in de Zuid-Afrikaanse traditie. In de ochtend hebben we een game drive gemaakt door het prachtige natuurgebied rond de lodge. Hoogtepunt; de ontmoeting met de giraffen. Bijzonder hoe zelfs deze dieren zich kunnen verstoppen. Thali Thali is een heerlijke plek, zeker ook voor gezinnen, waar iedereen zich prettig en op z'n gemak voelt en waar je activiteiten kunt ondernemen (zoals de game drive en boogschieten), maar waar je ook heerlijk tot rust kunt komen. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: februari 2016