PricelineUS$ 75
TravelocityUS$ 87
CheapTicketsUS$ 87
Beoordeeld op 24 september 2016 via mobiele applicatie

Bij terug komst uit het NP West Coast even een stop in Langebaan. Het hotel heeft een apart restaurant, een beetje modern ingericht, waar je werkelijk heerlijk kunt eten, prima/vriendelijke bediening en zeker niet duur.

Datum van verblijf: september 2016
VickiWindtown, General Manager van Windtown Lagoon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2016

Dear Paul V,

Thank you for the time to write us a review.

We are very pleased that you found our restaurant and that you enjoyed your meal.

More so, we hope you enjoyed seeing the wild flowers of the West Coast on your travels.

We hope to host you at the hotel again one day.

Safe travels!

Kind regards
Vicki

Beoordeeld op 14 februari 2016

Wat hebben wij een fijne tijd gehad in Langebaan. Super hotel in het centrum en dicht bij het strand. Je kitespullen pakken en gaan!
Zeer vriendelijke personeel zowel in de bediening als in de kiteshop. Fijn en modern hotel wat goed ingericht is. Met kleine kinderen is het zwembad wel een aandachtspunt, gewoon goed opletten. Het is wel vrij prijzig voor Afrikaanse begrippen.
Wij komen volgend jaar weer terug!

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 10 januari 2016 via mobiele applicatie

Prachtige locatie, leuk concept. Ruime kamers, ondergrondse parking en je bent in een wip ah strand. Wel nogal ad dure kant prijs/ kwaliteit , maar toch zouden we er nog terug gaan. Langebaan is een tof plaatsje aan de Westkust, met een prachtige lagune

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 23 mei 2013

In april afgereisd naar dit winddorpje en was helemaal verkocht! Het hotel is keurig verzorgd, biedt lessen van diverse watersporten aan, heeft een zeer goede keuken tegen een schappelijk prijsje en als je nog niet verkocht was, kan de braai ook nog aangezet worden om het plaatje compleet te maken! Daarnaast is het natuurpark dat in de buurt ligt te bezichtigen en is in combinatie met de huur van een moutain bike zeker een aanrader. Schroom niet om aan te kloppen voor een lesje kitesurfen, want dat is een beleving apart! Twijfel niet langer en gewoon boeken!

Datum van verblijf: april 2013
Beoordeeld op 10 februari 2013

Ben hier met de koerst met mijn gezin geweest. Heerlijke vakantie gehad. Mooie kamers, leuke sfeer en behulpzame mensen. Hotel was net open, maar door de vriendelijkheid van personeel nam je de schoonheidsfoutjes op de koop toe. Langebaan is leuk dorpje en game-reservaat Buffelsfontein zeker aan te bevelen. Eten in restaurant was goed en kerst-braai op de binnenplaats helemaal gezellig. Aanrader!

Datum van verblijf: december 2012