Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 81
Aanbieding bekijken
Expedia.com
US$ 83
Aanbieding bekijken
Trip.com
US$ 89
US$ 73
Aanbieding bekijken
PricelineUS$ 85
Hotels.comUS$ 83
FindHotelUS$ 89
alle 17 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (451)
Beoordelingen filteren
451 resultaten
Waardering van reizigers
175
151
66
37
22
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
175
151
66
37
22
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 451 beoordelingen
Beoordeeld op 12 november 2019 via mobiele applicatie

Een nacht geslapen. Wat een gezellig hotel en het ontbijt was simpel. Een besloten parkeerplaats. Uitzicht op het water en 2 km van het centrum. Met als verrassing een klein museum erbij. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Yaris1975
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 september 2019

Hotel is rustig gelegen met mooi uitzicht op de baai van Langebaan. Kamers in het oude historische gedeelte zijn mooi gerenoveerd en voorzien van alle comfort. Hoofdgebouw zelf is een museum op zich met oude gebruiksvoorwerpen. Vriendelijke bediening en lekker eten. Gezellige bar aan zeer betaalbare prijzen !

Datum van verblijf: augustus 2019
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Filip B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 november 2017 via mobiele applicatie

Hotel op het eerste gezicht aardig gelegen.
Echter na er een avond gegeten te hebben kregen mijn vrouw en ik enorme diarree en moesten we verschrikkelijk overgeven. Het heeft bijna een week van onze vakantie gekost om er weer een beetje boven op te komen. De volgende ochtend was er niemand van het management aanwezig. Een assistente heeft onze klacht aangenomen. Vervolgens ontving ik een email van de "hostmanager" die direct aangaf dat hij alle controles had uitgevoerd in de keuken etc. en dat de fout niet aan hen lag en dat alle procedures in orde waren, maar omdat er een grote droogte heerst in Zuid Afrika er mogelijk een "bug" in het water onze ellende had veroorzaakt. We dronken overigens alleen maar water uit flessen.
Dus wegschuiven van het probleem.
Het zijn hun eigen normen van controle in de keuken die bepalen of ze het goed doen of niet. Niet echt neutraal dus. We zijn 27 dagen op reis geweest in Zuid Afrika en nergens hebben we problemen met het eten gehad. Alleen in het Farmhouse Hotel in Langebaan!!. En de "hostmanager" ontkent een hygiëne probleem te hebben en verschuilt zich achter de heersende droogte. Zwak argument.
U bent gewaarschuwd!!

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Vakantie001
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TFHHost_Manager, General Manager van The Farmhouse Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2017
Google-vertaling

Dear Vakantie001
As I stated in my communication to you, we have independent companies that regularly do hygiene and standard audits on our restaurant and kitchen facilities. We contacted the 25 other diners in the restaurant that evening, and no one else had the symptoms that you experienced. I am very sorry that you had a bad experience while on your visit to South Africa, but unfortunately I cannot agree that your ‘food poisoning’ was because of our food.
I do hope that the rest of your trip was enjoyable and that you would consider visiting South Africa again.
Kind regards
The Farmhouse hotel Team.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 november 2017

Onbetaalbaar uitzicht, vriendelijk en behulpzaam personeel, hoewel gedateerd toch nette en lichte aangename kamers, lekkere keuken, veel faciliteiten maar...aanwezigheid van vogels in de ontbijtruimte heeft mij toch wat gestoord ondanks het feit dat de kwaliteit van het eten uitstekend was en de bediening haar beste beentje voorzette. Jammer...ik vertrek hier met een dubbel gevoel want ik zie heel veel goodwill en engagement bij het personeel

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank an0niem2
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TFHHost_Manager, General Manager van The Farmhouse Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2017
Google-vertaling

Dear Anoniem2
Thank you very much for your review, we are so excited to read that you enjoyed our hotel and found our food to be excellent. We are trying various methods in the restaurant to keep the birds away, but unfortunately, without hindering the view, we are yet to find a successful way.
We appreciate your comments and hope you will return in the near future.
Kind regards
The Farmhouse hotel team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 maart 2017 via mobiele applicatie

Best aardig en sfeervol hotel. Geen airco maar voor de rest wel een goed beoordeling.

Echter:
in de ontbijtzaal vliegen een heleboel vogels los. Naar later bleek met volledig goedvinden van het management. Vogeluitwerpselen op grond; Vogeluitwerpselen op de stoelen en zelfs op de tafels. In plaats van rustig ontbijten moet je met je servet zwaaiend voorkomen dat de vogels op jouw tafel of zelfs op jouw bord en eten gaan zitten....
Het personeel gaf aan dat wij de enige waren die die vogels niet leuk vonden.....

Ten eerste is dat beslist niet waar, want alle tafels om ons heen klaagden en gruwelden van de smeerboel. Maar ook: is dit een indicatie hoe het management denkt over hygiene en voedselveiligheid?

Wij vinden dit alles zeer onhygiënisch en smerig. Is er geen VWA in Zuid Afrika?

Wij raden dit hotel daarom sterk af. Erg zonde voor een voor de rest best aardig hotel.

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Hans H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken