“Heerlijk”

Castelo
Geclassificeerd als nr. 49 van 70 Restaurants in Kefalos
Keukens: Grieks
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze rondrit hier neergestreken voor de lunch. De comfortabele stoelen deden het prima. Fijne wijn die heerlijk was bij onze gerechten. Avocado met garnalen en grote en kleine garnalen in tomaten saus. Heel smaakvol, met verse kruiden.
Zeker aan te raden.

Datum van bezoek: september 2019

28 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Castelo neergestreken voor een lunch toen we in een buggy een rondje Kos deden. Het was er in de middag erg rustig. Op de kaart genoeg keus. We werden geholpen door een dame die amper Engels sprak, maar we kwamen er verder wel uit. Een prima lunch gegeten aan een tafeltje op het terras met comfortabel zachte stoelen.

Datum van bezoek: augustus 2019
16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit bergdorp gelijk bij binnenkomst zit dit restaurant aan een rustige weg. Uitzicht op de hoge bergen in de omgeving. Wij namen beide een pita gyros met een cola en een thee. Erg smakelijk. De pita was niet opgerold maar gewoon plat met alles er bovenop. Heerlijk. De bediening was vlot en vriendelijk. Leuk terras ook.

Datum van bezoek: september 2018
2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier onze stop gehouden tijdens ons scooter tochtje
Heel vriendelijk en ze hebben de beste Frapé ( gemixte koffie met ijs ) dat ik al gedronken heb !!
Leuk uitzicht en vriendelijk personeel !:

Datum van bezoek: oktober 2017
25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren al eerder langs dit tentje in Kefalos gereden en vonden het uitzicht heel mooi. Dus besloten we om hier ons diner te gaan eten.
Als vooraf de Griekse salade, die was prima, broodje erbij en een groot stuk feta.
Als hoofdgerecht had mijn partner een hamburger. "A cheeseburger?" Werd er gevraagd. Nou dat vonden wij een goed idee. Ik bestelde de gyros plate van varkensvlees. Al snel kwam de salade. En nog geen 5 minuten later al het hoofdgerecht. We waren nog niet eens klaar met het voorgerecht. De gyros plate was een grote berg vlees met 5 patatjes en een mini bakje tzatziki saus... de hamburger was nog rauw en er lagen 3 koude pakken kaas op. En dat was het. Geen saus, geen sla of tomaat... oja, ook 5 patatjes. We hebben de hamburger teruggestuurd omdat we bang waren er ziek van te worden. En we hebben meer patat gevraagd en saus... erg jammer. Daarna de zielige katjes nog maar even gevoerd onder tafel van de gyros die over was had er toch nog iemand een leuke avond.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Castelo bekeken, bekeken ook

Kefalos, Kos-Stad

In Castelo geweest? Deel je ervaringen!