“Heerlijk ijs”

Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Lucignano
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ijs bij deze gelateria is heerlijk. Ik had een horentje met pistache en chocolade. De smaak en texture was gelijk aan ons favoriete ijssalonnetje in Tricase (Gelateria G. & Co.) wat betekent dat deze gelateria dezelfde goede ingrediënten gebruikt. Mijn vrouw had een horentje met notenijs en die was ook erg lekker. Horentjes waren goed krokant en de porties waren goed. Kortom, het was het waard om de 10 km erheen te rijden.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hemels ijs. Tiramisu fenomenaal, aardbei kan hooguit overtroffen worden door echte aardbeien. Amarena en chocola ook onovertroffen. Wij vonden de befaamde ijssalon in San Gimignano minder goed in deze basis smaken.

16 december 2017 beoordeeld

Hier in Lucignano vonden we dit ijssalon met een grote keuze ambachtelijk ijs. Heerlijke porties voor een correcte prijs.

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo lekker hebben we het in Italië nog niet gehad. Ook erg leuk dat je kan zien dat ze het ijs aan het maken zijn.

15 augustus 2017 beoordeeld

Erg lekker ijs. Veel keuze. Echt iets speciaals.
Het is een kleine ijs zaak die zijn naam c'era una volta of once upon a time eer aandoet.

Reizigers die Gelaterie C'era Una Volta bekeken, bekeken ook

Montepulciano, Province of Siena

Foiano Della Chiana, Province of Arezzo
Lucignano, Province of Arezzo

In Gelaterie C'era Una Volta geweest? Deel je ervaringen!