“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van Ristorante Pizzeria Andrea

Ristorante Pizzeria Andrea
Geclassificeerd als nr. 2 van 7 Restaurants in Pian di Sco
5 weken geleden beoordeeld

Voor de 2e keer bij Andrea wezen eten. Super lekkere pizzas, en de crostinis zijn erg lekker. Goede bediening, en een aardige eigenaar. Volgend jaar komen we hier zeker terug!

Datum van bezoek: september 2019

2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Typisch Italiaans restaurant met Italiaanse bediening. Goede menukaart met vlees en visspecialiteiten. Ook de drankkaart is ruimen voldoende keuze, wijnen zijn goed en betaalbaar.
Het is zeker een aanrader om een avond, of meer, te gaan eten.

Datum van bezoek: oktober 2018
23 augustus 2018 beoordeeld

Op aanraden van enkele locals hier gaan eten en het is zeker de moeite! Tijdens onze verlof zijn we hier 2x gaan eten. Ze hebben een uitgebreide pizzakaart en enkele gewone voor- en hoofdgerechten. Prijs/kwaliteit dik in orde! Reserveren is noodzakelijk maar kan enkel telefonisch of ter plaatse.
Hier komen de locals eten niet de toeristen, zeer goede pure basiskeuken.
Niet fancy en qua interieur zoals in de meeste Italiaanse restaurants zeer sober maar het eten maakt het goed!

Datum van bezoek: augustus 2018
26 februari 2018 beoordeeld

Dit restaurantje hebben we 2 jaar geleden ontdekt en verschillende malen hier gegeten.
Gelukkig nog echte Italiaanse sfeer en weinig toeristen.
Het eten is geweldig lekker visgerechten en heerlijke pure smaken.
De bediening is ook goed en natuurlijk een lekkere wijn erbij.
Ok de locatie is leuk en echt in de Italiaanse sfeer.

Datum van bezoek: augustus 2017
14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de dag van aankomst in Pian di Sco hier voor een pizza naar toe gegaan. Vriendelijke bediening, prima pizza, de witte wijn was heerlijk. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Ristorante Pizzeria Andrea bekeken, bekeken ook

Pian di Sco, Castelfranco Piandisco

Strada in Chianti, Greve in Chianti

San Giovanni Valdarno, Province of Arezzo

In Ristorante Pizzeria Andrea geweest? Deel je ervaringen!