“Ik ben echt verrast, echt super lekker gegeten.”

Congres- & Partycentrum Coelenhage
Geclassificeerd als nr. 2 van 6 Restaurants in Wezep
30 mei 2018 beoordeeld

Op een woensdag avond zat ik heerlijk op het terras, de weg ernaast is aanwezig maar absoluut niet storend. Super aardige bediening met kennis van zaken. Restaurant is populair onder de lokale bevolking zelfs op de woensdag avond. Voorgerecht was echt een aanrader(proeverij oid) , hoofdgerecht was heerlijk en uitgebreid aankleed. Als ik weer in de buurt ben kom ik zeker langs

3 mei 2018 beoordeeld

Sinds jaar en dag komen we hier naar alle tevredenheid voor een kleine lunch of iets kleins tussendoor. Altijd vriendelijk ontvangen en bediend. Altijd smakelijk. Achter het restaurant is een enorm groot parkeerterrein.

15 april 2018 beoordeeld

Gisteren gezellig uiteten geweest. Proeverij gedaan met verschillende gerechten. was erg lekker. Volgende keer weer de stoof peertjes bij het desserten

3 maart 2018 beoordeeld

Coelenhage is al erg lang bekend in Wezeper omgeving en daarbuiten. Een party centrum voor bruiloft en partijen maar ook om gezelling met een groep of met z'n tweeen te gaan dineren.

Er is een smaakvol ingerichte ruimte, een mooie kaart en vriendelijk personeel. Onlangs daar heerlijk gedineerd!

24 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige zaak.
Het diner werd netjes opgediend door zeer vriendelijk personeel (dame die er al 30 jaar werkt) en het eten was vooral ook lekker.
Prijs-kwaliteit is prima.
Voor herhaling vatbaar.

Reizigers die Congres- & Partycentrum Coelenhage bekeken, bekeken ook

In Congres- & Partycentrum Coelenhage geweest? Deel je ervaringen!