“Proeverij voor thuis”

Villa Copera
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Spijk
Prijsklasse: € 2 - € 27
Keukens: Frans
Beschrijving: Villa Copera, gebouwd in 1861 als kantoor van steenfabriek Daams, is een prachtige en unieke locatie gelegen aan de Rijn in de Liemers. Het karakter van het pand, het uitzicht op de rivier en de imposante tuin verrassen telkens weer.Mooie pittoreske dorpjes, de vanuit Duitsland binnenstromende Rijn, het natuurgebied De Byland met prachtige fietspaden en waterplassen bieden een oase van rust en een ultiem buitengevoel. Midden in dit gebied, direct uitkijkend op de rivier, staat ons team voor u klaar. Gebruik makend van de kwaliteit en duurzame werkwijze van leveranciers uit eigen streek, bieden wij u heerlijke smaken, mooie gerechten en voor een ieder wat wils! Het complete team heeft zo zijn eigen streken! Passie, kwaliteit, aandacht, plezier en natuurlijk vakmanschap zit diepgeworteld in de denkwijze van Villa Copera. Een lekkere snack, borrelen op de veranda of op het terras, een snelle lunch, een mooie avond met heerlijke gerechten: Villa Copera biedt het.
1 maart 2021 beoordeeld

Een ideale manier om thuis toch lekker uit te gaan eten. De instructies voor de beperkte handelingen om het op eten af te ronden voor het eten zijn duidelijk.
De gerechten zijn allemaal lekker en we hebben dan ook heerlijk gedineerd met z,n 2tjes.
Doordat het restaurant niet geopend is op de maandag en ik juist op de maandag de proeverij nodig had is hier een prima oplossing voor gevonden. Zondag afgeleverd en alles in de koeling. Vandaag heerlijk gegeten dus. Bedankt voor het overleg!

Datum van bezoek: maart 2021

13 december 2020 beoordeeld

Onze bestelling ging een beetje mis. Ipv proeverij hoofdgerechten ontvingen we proeverij voorgerechten. Uiteindelijk is dit heel royaal opgelost en kregen we de hoofdgerechten er samen met wat extra's na bezorgd. Hier voelde we wat schuldig over want we wilde juist hun steunen in deze tijd... maar van een fooi wilde ze niks weten. Uiteindelijk dus een geweldige avond.

Datum van bezoek: december 2020
29 oktober 2020 beoordeeld

Vooral de voorgerechten waren wel lekker maar we moesten nog in de keuken staan om de gerechtjes te maken.
We hadden 4 pannen nodig en de oven moesten we om de paar minuten legen.
Ik vond het teveel werk, we gaan per slot uit eten en dan verwacht je toch meer kant en klaar.
Wat bijv. alleen in de magnetron hoeft.
Ook vonden we het wel erg weinig voor 2 personen.
Niet voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: oktober 2020
11 augustus 2020 beoordeeld

Heerlijk gedineerd op het balkon op de 1ste verdieping. Goede bediening en prima keuken. Verreweg het beste restaurant van Tolkamer.

Datum van bezoek: augustus 2020
10 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk restaurant! Het ziet er prachtig uit, zowel aan de binnen- als aan de buitenkant. De proeverij die ze aanbieden is echt een uitkomst. Ik twijfel altijd over wat ik wil bestellen, dus dit is een perfecte oplossing. De smaken van de verschillende gerechten zijn allemaal top. Naast heerlijk eten, was de bediening ook super vriendelijk. Zeker een aanrader als je in de omgeving verblijft!

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Villa Copera bekeken, bekeken ook

Zevenaar, Gelderland

In Villa Copera geweest? Deel je ervaringen!