TripAdvisor

Beoordeling van De Knip

De Knip
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Oudkarspel
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel. Snelle bediening, Lekkere koffie met een koekje. Zonnig weertje. Schone en opgeruimde tagels. Prima!

Datum van bezoek: september 2019

27 april 2019 beoordeeld

Het restaurant voelt bij binnenkomst degelijk aan, voor zover dat kan, en de gezelligheid voelt direct goed. De bediening is vlot en het eten is goed.

Datum van bezoek: maart 2019
12 februari 2019 beoordeeld

Gezellige lokale uitspanning, heerlijke saté en biefstuk. De ongedwongen en gezellige sfeer, die bij een bruine kroeg past.

Datum van bezoek: oktober 2018
22 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z’n achten gegeten en wat was het een leuke avond! Vriendelijke bediening en het eten was heerlijk. Voor iedereen wat te wils maar de biefstuk is zeker een aanrader.

Datum van bezoek: december 2018
11 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren er met drieën op een doordeweekse avond. Het eten was heerlijk, de bediening top en de inrichting erg leuk. Kortom: wij hebben genoten en voelden ons erg welkom.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die De Knip bekeken, bekeken ook

Warmenhuizen, Noord-Holland
Noord-Scharwoude, Noord-Holland

Oudkarspel, Noord-Holland
Tuitjenhorn, Noord-Holland

Oudkarspel, Noord-Holland

In De Knip geweest? Deel je ervaringen!