“Heerlijk! Een aanrader.”

Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 4 bijdrager
23 beoordelingen
15 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 11 nuttige stemmen
“Heerlijk! Een aanrader. ”
Beoordeeld op 21 december 2017 voor een verblijf in December, 2017

Wij zijn hier geweest in december. Heerlijk om het slechte weer te ontvluchten en in de mooie omgeving van Casa das Flores te verkennen.

De Casa zit vlakbij het strand, maar je kunt ook heerlijk aan het zwembad liggen. Alles ziet er supernetjes en verzorgd uit.

De kamer die wij hadden was ruim, schoon en prettig.

Wij komen zeker terug!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren