“Prachtige locatie!”
Beoordeling van Posada Para Mira

Posada Para Mira
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Rincon
17 juni 2018 beoordeeld

Als je op Bonaire bent geweest, mag een stop bij een typisch local food restaurant niet ontbreken. Posada Para Mira ligt op de weg van Dos Pos en heeft een unieke ligging met uitzicht op een vallei en Rincon. De uiterst vriendelijke bediening maakt het plaatje compleet. De stubas van rund,geit, kip en leguaan zijn met veel zorg gemaakt. Een leuke onderbreking bij een tocht langs het Gotomeer of dagje Slagbaaipark. Een echte aanrader!

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig uitzicht over de bergen met mega cactussen. We hebben hier heerlijk gegeten. Typische lokale gerechten met geitenvlees. Je word hartelijk verwelkomt door de eigenaresse en het personeel.

Echt een aanrader voor iedereen die van lekker eten houd en de typische cultuur wil proeven.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben uiteraard het leguaan en geitenstoofpotje geprobeerd. Was super lekker klaargemaakt erg smaakvol. Zeer vriendelijke eigenaresse en personeel. De lokatie is erg gezellig en sfeervol mooie rustige omgeving. Echt een aanrader. Gewoon een keertje proberen.

13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Staat bekend om lokale gerechten, wij hadden het geitenvleesstoofpotje en het leguanenstoofpotje. Beiden waren qua smaak erg lekker alleen vonden wij het jammer dat alles meebereid en geserveerd werd: ook vet, spiertjes, (zeer kleine tot grote) botjes. Hier moet je dus echt van houden.
Wel een erg leuke tent met gezellige mensen en een mooi uitzicht over Rincon.

9 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lokaal restaurantje wat je tegenkomt als je de toeristische route Goto meer rijdt.
Geweldig uitzicht en lekker, basic, lokaal eten.
Gestoofd geitenvlees of leguaan. Of zoals nu, lokale Xmas ham.
Moet je toch wel n keer geweest zijn. Je zit er heerlijk op de wind.

Reizigers die Posada Para Mira bekeken, bekeken ook

In Posada Para Mira geweest? Deel je ervaringen!