“Lekker eten en vriendelijke mensen”
Beoordeling van Posada Para Mira

Posada Para Mira
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Rincon
2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je lekker eten, ook weer eens wat anders als je dit wilt.
Lokaal eten maar verder ook voor ieder wat wils.
Mooie locatie, het uitzicht is prachtig. Dit in combinatie met uiterst vriendelijke mensen is het wat mij betreft een top lokatie. Moet je zijn geweest op Bonaire, ook al om de prachtige tocht er heen. Onderweg veel natuurschoon en zijn er zeer veel bijzondere vogels te zien. Vanuit Kralendijk via kust langs Goto meer naar Rincon. Vlak voor Rincon aan de rechterkant.

30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben goed gegeten. De stoba's zijn heerlijk. Leuk aangevuld met rijst, bakbanaan, pompoen en gefrituurde fungi. De sfeer is gezellig en informeel. Ze verkopen er heerlijke smooties! Zeker een aanrader als je een goede lokale stoba wilt eten!

19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima lunch, leuk om het echte eten van het eiland te eten! Mooie locatie en leuke plek voor de kinderen om te spelen op de speeltoestellen!

3 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen Posada tegen tijdens onze eilandtour. Het is een heel gezellig stekje met een waanzinnig uitzicht. We hebben een heerlijke 'huisgemaakte' hamburger gegeten. Ook het personeel is heel vriendelijk en geeft je alle aandacht. Kortom, de moeite van het stoppen waard !!

5 april 2017 beoordeeld

Op zondag middag muziek, er wordt gedanst en ze doen erg hun best om het ons naare onze zin te maken. Lokaal voedsel, verse vis. Leguaan op het menu, giet kan ook. Lekker, niet duur. Ook de omgeving zijn ze aan het mooi maken met een speeltuintje, een plantenkas voor verse kruiden en natuurlijk de huisleguanen.

Reizigers die Posada Para Mira bekeken, bekeken ook

In Posada Para Mira geweest? Deel je ervaringen!