“Wij kwamen hier onverwachts binnen en waren meteen overdonderd door de ambiance.”
Beoordeling van Paviljoen Het Houtse Meer

Paviljoen Het Houtse Meer
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Den Hout
30 september 2020 beoordeeld

Wij hebben genoten van het keuze menu. Hier in zaten veel kleinere gerechten. Deze werden geserveerd met 3 of 4 gerechtjes tegelijk. Veel smaak en mooi gepresenteerd. Voor prijs hoef het niet te laten.

28 september 2020 beoordeeld

De akoestiek kan iets beter, er is veel galm.
mag ik VRK akoestiek aanraden heeft bij ons goed gewerkt.

28 september 2020 beoordeeld

Super snel geholpen,snel ons eten met jongere kinderen is dat wel heel fijn.en erg lekker eten. Komen snel weer

24 september 2020 beoordeeld

Sfeervolle plek voor borrel of klein hapje. Prijzen zijn wel overrated. Maar het is een mooie en unieke locatie

24 september 2020 beoordeeld

Aan het Houtse Meer vind je dit sfeervolle restaurant. Het geeft je het gevoel op het strand te zijn. De entourage draagt hier aan bij.
Bediening is vlot en vriendelijk.

Reizigers die Paviljoen Het Houtse Meer bekeken, bekeken ook

In Paviljoen Het Houtse Meer geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.