“Relaxen aan de Put van Caron...”
Beoordeling van Het Houtse Meer

Het Houtse Meer
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Den Hout
Prijsklasse: € 6 - € 35
29 maart 2016 beoordeeld

Een nieuw pand aan Put. Modern uiterlijk met grote parkeerplaats. De stijl is modern en strak. Je moet er van houden, ik vind het mooi. De plek is prachtig, met uitzicht overheen water. Er wordt gewerkt aan een standje, maar ik heb begrepen dat je niet in de Put van Caron mag zwemmen, omdat het zeer diep is.
De kaart is prime en de prijzen zijn ook niet heel gek. Personeel is vriendelijk en vlot. We hebben heerlijk geluncht.

28 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier nu een aantal keer geweest om te lunchen en alle keren aangenaam verrast.

Het interrieur is modern, industrieel en gezellig. Door de open plafonds kan het er behoorlijk rumoerig zijn, maar dit doet voor mij niets af aan de sfeer en het versterkt de relaxte ambiance.

Het eten is van prima kwaliteit, niet heel erg goedkoop, maar ook niet te duur gezien de grootte van de porties. Er wordt gepretendeerd dat er met streekproducten wordt gewerkt en ondanks dat ik er niet zo veel verstand van heb, lijken de gerechten net wat beter/anders te smaken.

Vandaag waren we er voor de paasbrunch die ook op een plank werd geserveerd, een leuk concept trouwens, en ook dit was were prima!

Het personeel is erg vriendelijk en attent, ik heb nog niet mee gemaakt dat ik lang moest wachten of dat het me ergens aan ontbrak.

27 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De promo's voorafgaand aan de opening zorgde voor hoge verwachtingen. Het is met name door de bediening dat die niet worden waar gemaakt. Het eten is goed, maar niet great.

Datum van bezoek: augustus 2015
12 maart 2016 beoordeeld

Wij fietsten er langs. Het is super mooi gelegen en op een mooie zonnige dag kan je prima op een groot terras vertoeven.
Tijdens het diner wordt er op planken geserveerd. Wij hebben dit nog niet meegemaakt, maar gaan er zeker nog langs.

Datum van bezoek: februari 2016
9 maart 2016 beoordeeld

Ik kom hier graag. Al een aantal keer hier gegeten. Ook mijn verjaardagsfeestje hier gevierd. Prachtige lokatie vanwege de vele ramen met uitzicht op de plas en het bos. Binnen décor is mooi, modern, industrieel, sfeervol ingericht.

Afgelopen zondag met mijn vriend en 4 kids hebben we opnieuw genoten. Van de Rilette blijf je smullen. De hamburgers op de miniburgerplank zijn heel smaakvol, echt lekker en goed vlees. We hadden ook een vegetarische plankje met heerlijke bospaddestoelen. We hebben het pannetje helemaal uitgesopt met het lekkere brood dat er bij zat. Geitenkaassalade was goed gevuld en heerlijk. De Poppers op het plankje (soort groentekroketjes) erg lekker en werd om door de kids om gevochten....:). Ook de frietjes die erbij zaten, zijn echt van goede kwaliteit.
Verder hadden we nog een vleesplankje waarvan de biefstuk heel mals en precies medium gebakken was. Lekkere witte en rode huiswijn.
Personeel zeer vriendelijk en doen er met een grote glimlach alles aan om het je naar de zin te maken.
In September mijn verjaardag hier gevierd met ca. 30 gasten. Heerlijk buiten gestaan. Perfect verzorgd en mocht ik weer iets te vieren hebben, kom ik zeer zeker hier weer terug.

Dit restaurant is echt een aanrader om in ongedwongen sfeer en op een prachtige lokatie heerlijk te eten, te borrelen of een feestje te vieren!

Reizigers die Het Houtse Meer bekeken, bekeken ook

In Het Houtse Meer geweest? Deel je ervaringen!