“Schitterende ervaring”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Schitterende ervaring”
Beoordeeld op 14 mei 2018 voor een verblijf in maart 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Na een zeer persoonlijke ontvangst hebben we enorm genoten van de luxe, het comfort en de super faciliteiten.
Het huis biedt meer dan alle gemakken en is erg comfortabel en zeer stijlvol ingericht.
Absolute topervaring, we will be back!!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
15 mei 2018
Wij zijn blij te lezen dat het verblijf zo fantastisch is geweest. Dit is precies de kwaliteit die we graag bieden om het ultieme vakantiegevoel te geven!
We kijken er naar uit jullie weer als gasten te mogen ontvangen.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren