TripAdvisor
Inbox
Zoeken
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Sauna faciliteiten prima!, restaurant kan beter

De sauna faciliteiten zijn prima! Er zijn helaas alleen wat veranderingen geweest in ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
Mariekedeleeuw11
Matig restaurant

We komen al jaren in deze sauna. Altijd lekker gegeten maar het was deze keer veel minder dan ... meer lezen

Beoordeeld op 13 oktober 2019
jaapstroo
Oostzaan, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 22 beoordelingen

Beoordeeld op 6 januari 2018

Als ervaren sauna-ganger wil je ook wel eens wat anders, en dat bracht ons naar Den Ilp. Alles ziet er heel nieuw uit, en er waren ruimschoots voldoende faciliteiten. Nergens hadden we het gevoel dat het druk was. We hebben er niet gegeten, daarvoor moest je reserveren en we wilden dat niet bij voorbaat vastleggen. Klein puntje van verbetering: de steile trap aan het begin van het bezoek. Door de korte treden vielen we er bijna af in onze slippers.

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 25 juli 2017 via mobiele applicatie

Wij gaan graag naar deze sauna, zeer ruim en je hebt het gevoel dat je er echt kan ontspannen. Ruime sauna's binnen en buiten met 2 zwembaden en idem bubbelbaden. Moderne eigentijdse inrichting en eenvoudige en goede keuken. Fijne bediening.

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 5 april 2017

Ik ben al ruim 16 jaar een regelmatige bezoeker van Sauna Den Ilp. Vooral sinds de verbouwing is het genieten van de mooie en prettige sauna's, stoombaden en zwembaden. De wisselbaden zijn heerlijk, net als de ruime zonnige tuin.
De keuken is redelijk, net als de prijzen.
Toch een gemiddelde score omdat er ook aardig wat verbeterpuntjes zijn. Zo zijn er strenge regels, maar het personeel handhaaft deze jammergenoeg niet. Zo wordt er in de tuin overal gerookt, terwijl dat volgens de regels in de speciale rookcabine hoort. Ook zie ik regelmatig intiem gedrag, waar niet tegen wordt opgetreden. Verder is de genoemde rookcabine een open ruimte die net naast de wisselbaden en douches zit, waardoor je daar vaak in de rooklucht zit. Een ander verbeterpunt, waar bijna iedereen over klaagt, zijn de douches, die steevast wisselen van echt veel te heet naar te koud, wat de ontspanning niet bepaald ten goede komt.
Ondanks deze punten overall toch een fijne sauna, en laat ik vooral niet vergeten de opgietingen (in het weekend) te noemen, die zijn heerlijk.

Datum van activiteit: maart 2017
Beoordeeld op 2 maart 2017

Het was al jaren geleden dat wij naar Sauna Den Ilp waren geweest en toen we hier drie weken geleden weer eens heen gingen werden we aangenaam verrast. In plaats van een "simpele" sauna kwamen we in een compleet wellness gebeuren terecht! Diverse sauna's, zowel binnen als buiten, zwembad ook binnen en buiten, meerdere andere baden en douches, alles heerlijk schoon en verzorgd. Kortom: aanrader!

Datum van activiteit: februari 2017
Beoordeeld op 9 november 2016 via mobiele applicatie

Mooie gevarieerde sauna vriendelijke ontvangst goede keuken in restaurant vriendelijke bediening goede kwaliteit prijsverhouding ,mooie tuin met buitenzwembad met jetstreams
Vond het alleen vervelend dat intiem gedrag blijkbaar is toegestaan verder prima en ga zeker vaker

Datum van activiteit: november 2016