“Bij Maria, Leo en Georges is het altijd een beetje 'thuiskomen,”
Beoordeling van Efraim Tavern

Efraim Tavern
Geclassificeerd als nr. 4 van 15 Restaurants in Kouklia
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
1 januari 2017 beoordeeld

Efraim is werkelijk fantastisch! Een heel lekkere authentieke keuken alles vers bereid door Leo en Georges.
Maria is de perfecte gastvrouw die weet hoe ze haar klanten moet verwennen.
We komen al meer dan 10 jaar bij haar terug-, nog voor kouklia een toeristisch dorpje werd- we blijven Efraim zeker trouw!

14 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een UNESCO bezichtiging te hebben gedaan hier 50 meter vandaan naar dit restaurant gegaan. Op aanraden van een beschrijven in de ANWB gids (Dutch tourist guide) van Cyprus.

Gekozen voor de Meze. Slechts 18 euro pp. Het was zeer veel. Zelfs met een kind van 4 niet opgekregen. Maar van zeer goede kwaliteit. Zeer smaakvol. Zeer vriendelijke bediening.

Ze wist meteen dat we Nederlanders waren en dat ze kort vermeld stond in het boekje op pagina 95.

Aanrader. Sowieso een leuk plaatsje. Heel gezellig.

15 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was niet de bedoeling om te gaan eten, maar heel blij dat we daar van terugkwamen, ontzettend lekkere meze gegeten, dat is de cyprus versie van tapas, allemaal ontzettend lekkere gerechtjes en meer dan genoeg

25 september 2013 beoordeeld

In een klein gezellig dorpje, niet zo heel ver van Paphos, houdt Marie dit restaurant open.
De dorpskern van Kouklia bestaat amper uit 4 restaurants en een kerk, 's avonds wordt dit afgesloten voor alle verkeer, en dit alleen al maakt het heel gezellig om hier te vertoeven.
Wij hebben 2 verschillende schotels geprobeerd, om wat verschillende dingen te kunnen proeven, beiden waren overheerlijk!!!
Marie raadde aan om zeker op donderdag te gaan, dan is er een groot smulfestijn, waar heel wat volk op afkomt. Wij zijn op zondag geweest, dus beoordelen kan niet, maar als het eten even lekker is als wat wij hadden kan het niet slecht zijn! :)
Marie's restaurant is het eerste links als je het centrum binnenwandelt (auto's moeten achter de hoek parkeren), en dit als je komt van de parking waar het sanctuary of aphrodite is.
Dus, zeker een aanrader!

• Sfeer
10 november 2012 beoordeeld

Indien je een restaurantje zoekt waar de klant nog koning is, dan kan je hier terecht! Elonidas en Maria zorgen voor je alsof je de eerste toeristen ooit bent. Hier voel je je te koning te rijk. Niets is hen teveel om je een goed gevoel te geven. Zeer goede bediening en lekkere keuken. Zelfs als je iets bestelt dat niet op de kaart staat doen ze alles om je te kunnen bedienen. Wij gaan reeds meer dan 20 jaar naar Cyprus en Maria en haar keuken zijn een vaste waarde geworden. Zlefs als we gewoon een binnen lopen voor een kopje koffie of een glaasje wijn, zelfs dan worden bedient alsof we een vijf-gangen diner bestelden.
Ook werden we reeds, samen met andere goede klanten, uitgenodigd op een gratis lunch tijdens hun sluitingsdag. Niets is hen teveel. Hun taverne is hun leven.
Elonidas en Maria: hartelijk dank voor het altijd goede onthaal als we in Kouklia zijn. Jullie zijn TOP !

Ignace en Ingrid
Belgium

• Sfeer

Reizigers die Efraim Tavern bekeken, bekeken ook

Mandria, District Paphos
Kouklia, District Paphos

In Efraim Tavern geweest? Deel je ervaringen!