Vandaag geopend: 09:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Goede ervaring

Prima service. Vriendelijke bediening. Perfecte ebikes. Goede uitleg om in de omgeving te fietsen ... meer lezen

Beoordeeld op 21 april 2022
Bloembollen100
via mobiele applicatie
Zeer tevreden

Het personeel is vriendelijk, de fietsen zijn erg fijn. Ook is de accu ruim voldoende. De prijs ... meer lezen

Beoordeeld op 8 april 2022
lauradX8845EU
via mobiele applicatie
Lees alle 136 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Noordwijkerhout
vanaf US$ 95,57
Meer info
Beoordeeld op 21 maart 2021

Goede mountainbikes, leuke route en gezellige borrel achteraf. Goed telefonisch bereikbaar. Professionele website.

Datum van activiteit: maart 2021
Jens v, Front Office Manager van Rent-a-Bike van Dam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2021

Bedankt voor de leuke recensie Iris! Hopelijk tot snel! Team Rent-a-Bike van Dam

Beoordeeld op 28 februari 2021

Hele mooie en goede nieuwe mountainbike gehuurd! Heerlijk een paar uurtjes gefietst door de mooie parcours van Noordwijk

Datum van activiteit: februari 2021

Leuk dat je bent geweest om te mountainbiken! Hopelijk tot snel! Team Rent-a-Bike van Dam

Beoordeeld op 28 oktober 2020 via mobiele applicatie

Wij hebben 4 uur lang op geweldige mtbs gefietst! Goede service en geweldig geholpen. Ik zou zeker hier weer fietsen huren als ik in de omgeving ben.

Datum van activiteit: oktober 2020
Rent-a-BikevanDam, Front Office Manager van Rent-a-Bike van Dam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2020

Fijn om te horen dat de Mountainbikes goed bevallen zijn! We zien je graag terug als je weer in de omgeving bent! Team Rent-a-Bike van Dam

Beoordeeld op 24 oktober 2020 via mobiele applicatie

Super bikes en super service van Thijs van Dam en collega’s! Zeker weten de beste uit de regio, kom snel weer terug

Datum van activiteit: oktober 2020

Kwaliteit en service, dat is waar we voor staan! We zien je graag weer snel terugkomen! Team Rent-a-Bike van Dam

Beoordeeld op 24 oktober 2020

Thijs en collega's helpen je goed op weg. Mooie mountainbikes te huur, waar je zowel op het parcours in Noordwijk als op de weg veel profijt van hebt.

Datum van activiteit: oktober 2020

We doen er alles aan om onze Mountainbikes in topconditie te houden! Graag tot ziens! Team Rent-a-Bike van Dam