Vandaag geopend: 09:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Geweldig!

Goede mountainbikes, leuke route en gezellige borrel achteraf. Goed telefonisch bereikbaar ... meer lezen

Beoordeeld op 21 maart 2021
Iris0406p
Super Goede MTB verhuur

Beoordeeld op 28 oktober 2020
lucashkohler
via mobiele applicatie
Lees alle 126 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Noordwijkerhout
vanaf US$ 110,21
Meer info
Beoordeeld op 28 oktober 2020 via mobiele applicatie

Wij hebben 4 uur lang op geweldige mtbs gefietst! Goede service en geweldig geholpen. Ik zou zeker hier weer fietsen huren als ik in de omgeving ben.

Datum van activiteit: oktober 2020
Rent-a-BikevanDam, Front Office Manager van Rent-a-Bike van Dam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2020

Fijn om te horen dat de Mountainbikes goed bevallen zijn! We zien je graag terug als je weer in de omgeving bent! Team Rent-a-Bike van Dam

Beoordeeld op 24 oktober 2020 via mobiele applicatie

Super bikes en super service van Thijs van Dam en collega’s! Zeker weten de beste uit de regio, kom snel weer terug

Datum van activiteit: oktober 2020

Kwaliteit en service, dat is waar we voor staan! We zien je graag weer snel terugkomen! Team Rent-a-Bike van Dam

Beoordeeld op 24 oktober 2020

Thijs en collega's helpen je goed op weg. Mooie mountainbikes te huur, waar je zowel op het parcours in Noordwijk als op de weg veel profijt van hebt.

Datum van activiteit: oktober 2020

We doen er alles aan om onze Mountainbikes in topconditie te houden! Graag tot ziens! Team Rent-a-Bike van Dam

Beoordeeld op 16 september 2020 via mobiele applicatie

Keurige service en super vriendelijk personeel! 2 zo goed als nieuwe fietsen gehuurd. Niet bij NH maar in het dorp zelf. Konden achter gelaten worden bij het hotel na de huurperioden.

Datum van activiteit: september 2020
Rent-a-BikevanDam, Public Relations Manager van Rent-a-Bike van Dam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2020

Bedankt voor je review! We doen er alles aan om uw ervaring zo goed mogelijk te maken, fijn om te horen dat dit bevallen is. Graag tot de volgende keer!

Beoordeeld op 23 augustus 2020

We hebben een tocht gemaakt op de kick scooter door duin en bollenvelden een mooi activiteit .

Datum van activiteit: augustus 2020

Bedankt voor je review! Wij vinden steppen ook een hele leuke en actieve activiteit, kom nog eens langs!