Vandaag geopend: 09:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Geweldig!

Goede mountainbikes, leuke route en gezellige borrel achteraf. Goed telefonisch bereikbaar ... meer lezen

Beoordeeld op 21 maart 2021
Iris0406p
Nieuwe fietsen

Hele mooie en goede nieuwe mountainbike gehuurd! Heerlijk een paar uurtjes gefietst door de mooie ... meer lezen

Beoordeeld op 28 februari 2021
492sylview
Lees alle 126 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Noordwijkerhout
vanaf US$ 110,21
Meer info
Beoordeeld op 9 juli 2020

Fietsen gehuurd voor een vriendinnen week. De fietsen waren in super goede staat en hadden handige mandjes en een extra slot. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Echt top service! Als wij nog een keer naar Noordwijk gaan komen we zeker terug bij Rent-a-Bike van Dam!

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 4 juli 2020

De fietsen met versnelling worden goed onderhouden en ook via het hotel Leeuwenhorst aangeleverd. Hierdoor is dan de huurprijs p/dag iets hoger dan bij de vestiging van van Dam, in Noordwijkerhout.

Datum van activiteit: juni 2020
Beoordeeld op 21 september 2019 via mobiele applicatie

Een fijne e-fiets huren doe je hier. Vriendelijke mensen. Goede fietsen. Als service kregen een fietstas voor onze spullen mee. Een aanrader dus. Fam. Kok

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 31 maart 2019

Online fietsen geboekt voor 10 EUR een volledige dag. Kleine uitleg waar de bollen in bloei staan en binnen de minuut zit je al op je fiets. Prima nieuwe fietsen. Van hieruit naar de Keukenhof gereden via mooie fietspaden. Perfecte uitvalsbasis voor de bollenstreek te verkennen. Via de duinen teruggekeerd en als afsluiter een ijsje op de dijk van Noordwijk. Auto kan in de buurt gratis geparkeerd worden,

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 28 augustus 2018 via mobiele applicatie

Super! Firma Van Dam bezorgde de fietsen volgens afspraak op ons vakantie-adres en haalde ze na een telefoontje keurig op. De medewerker belde zelfs terug om het tijdstip door te geven. De e-bikes waren in goede staat. Één puntje van aandacht: de fietsen worden zonder oplader geleverd. Wij hebben zestig kilometer gefietst met beperkte ondersteuning, en toen was de accu bijna leeg. Gebruik je meer ondersteuning of wil je een grotere afstand rijden, dan moet je daar dus rekening mee houden. Overigens heeft Van Dam een telefonische hulplijn die je bij problemen kunt bellen. In geval van een defect komt een medewerker dan naar het adres waar je bent gestrand. Prima service toch?

Datum van activiteit: augustus 2018