“gezellige drukte met goede burger”

Hudson Bar & Kitchen Noordwijkerhout
Geclassificeerd als nr. 1 van 24 Restaurants in Noordwijkerhout
17 november 2017 beoordeeld

sfeervolle inrichting en een ruime keus aan gerechten.De bediening was vlot. Het probeert een Amerikaanse uitstraling te combineren met de Nederlandse gezelligheid

DJonkm, Manager van Hudson Bar & Kitchen Noordwijkerhout, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 december 2017

Dank voor je leuke review!

15 september 2017 beoordeeld

Eten was redelijk, was niet gevraagd bij de biefstuk hoed hij gebakken moest worden, maar bediening slecht. Meerdere keren besteld maar niet gekregen, was zeer rommelig.

3 september 2017 beoordeeld

we waren met 7 personen, hadden voorgerecht, hoofdgerecht en dessert en de prijs was uitstekend en we waren allemaal vol. Volop keuze, ook voor mij die geen koolhydraten mag. Uitstekende gevarieerde hamburgers, maar ook salades en ik kon er wat extra´s bij doen van de menukaart. Ze zijn flexibel. De sfeer is relaxed, wel rumoerig, maar dat geeft ook gezelligheid. Het personeel is alert en komt regelmatig vragen of het smaakt. Prima tent om een lekker hap te eten.

25 augustus 2017 beoordeeld

sfeervolle inrichting en vlotte vakbekwame bediening. Uitgebreide kaart en voor echt elk wat wils. Ook voor de kids! En aangename prijs/kwaliteitsverhouding.

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier een een keer beland omdat we moesten schuilen en iets wilde drinken en het is op het terras heerlijk zitten onder de warmtelampen voor een borrel of koffie!
Ook vriendelijke bediening en we hebben wat gerechtjes op de kaart geproefd als lunch en was allemaal heel smaakvol zelfs de hamburger was mooi sappig en rosé van binnen!

Mooie schone toiletten en leuke entourage, lekkere chesterfields en de bar in het midden is ook gezellig!

Reizigers die Hudson Bar & Kitchen Noordwijkerhout bekeken, bekeken ook

Noordwijkerhout, Zuid-Holland

In Hudson Bar & Kitchen Noordwijkerhout geweest? Deel je ervaringen!