“Gezellig groepsuitje”

Geclassificeerd als nr. 7 van 27 Restaurants in Noordwijkerhout
Dineropties: Diner, Buffet, Reserveringen
Dineropties: Diner, Buffet, Reserveringen
6 november 2017 beoordeeld

Na een prima ontvangst en uitleg van het concept zijn wij met alle collega's enthousiast aan het bowlen gegaan. Na afloop ,schoenen wisselen naar het restaurant getogen en daar een heerlijke maaltijd gekregen met genoeg keuze voor iedereen. Het is ons goed bevallen en ik ga zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: december 2016

1 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net wokrestaurant met fijne wokgerechten. Zitplaatsen zijn goed, eten is lekker en bediening vriendelijk.men ruimte snel af waardoor er geen Rommel op Rafael blijft staan. Onder de wok bevinden zich bowling en een casino. Alles Genoeg voor een avond je uit

Datum van bezoek: oktober 2017
25 augustus 2017 beoordeeld

Geheel gerenoveerd en heringericht is niet altijd een successtory. Bleek bij ons bezoek op waarheid te berusten. Weinig verbetering qua sfeer en ambiance. Nu veel zelfservice en geen oosterse vriendelijkheid. Kwaliteit van het buffet viel ons niet mee...lauw en aangekoekte sausen. Het nieuwe concept spat er niet vanaf. Jawel keuze was zeker uitgebreid maar wie eet er nu pizza/bitterballen/hollandse snacks /etc. bij de ""chinees""! Afruimen in recordtempo maar vragen heeft het gesmaakt is er niet bij. Jammer......gemiste kans.

Datum van bezoek: augustus 2017
2 augustus 2017 beoordeeld

Ruime keuze aan gerechten, vriendelijk personeel, op enkele voetstappen van hotel NH Leeuwenhorst. Reserveren is aan te raden!

Datum van bezoek: juli 2017
22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste bezoek voor ons aan dit wokrestaurant.
Op zich best aardig maar niet heel uitgebreid zoals andere wokrestaurants.
Maar nogmaals het is maar wat je gewend bent!.
Op dit moment hebben ze nog een aanbieding tot 31 juli daarna vol aan de prijs.
Wij komen hier nog wel een keer terug.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Oriental Wokrestaurant bekeken, bekeken ook

Noordwijkerhout, Zuid-Holland

Noordwijk, Zuid-Holland
Noordwijkerhout, Zuid-Holland

In Oriental Wokrestaurant geweest? Deel je ervaringen!