Leg de laagste prijs van deze websites vast
TripadvisorUS$ 91
NH Hotels
Expedia.comUS$ 91
travelup.comUS$ 93
TravelocityUS$ 91
Beoordeeld op 28 november 2022

Prima hotel. Nieuwe matrassen maar voor mij veel te hard. Hele nacht niet geslapen. Bij de receptie aangegeven en er werd meteen een topper geregeld. Hoewel de topper kleiner was dan t matras de nacht erop wel prima geslapen. Ook een diner in het hotel gegeten. Vriendelijk personeel, goed eten alleen jammer dat er geen warme sausjes te bestellen zijn. Kaart mag ook wel wat uitgebreider. Verder helemaal top, schoon netjes en vriendelijk personeel

Datum van verblijf: november 2022
Duty Management NH Leeuwenhorst, Gastenservice/Front Office van NH Noordwijk Conference Centre Leeuwenhorst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2022

Beste Astrid B,

Bedankt voor uw tijd om een review te schrijven op Tripadvisor.
Fijn om te horen dat u ons personeel vriendelijk vindt.
Jammer om te horen dat u de eerste nacht niet goed heeft geslapen.

Beoordeeld op 16 november 2022

Op vraag van onze zoon van 8 hebben we opnieuw geboekt in het hotel. Zelf hebben we dit verblijf gecombineerd met een bezoek aan het Duinrell-pretpark en Madurodam. Toplocatie met een fantastisch ontbijtbuffet.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Duty Management NH Leeuwenhorst, Gastenservice/Front Office van NH Noordwijk Conference Centre Leeuwenhorst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2022

Beste Fay_Daman,

Bedankt voor uw tijd om een review te schrijven op Tripadvisor.
Goed om te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel en dat het ontbijt fantastisch was.

Beoordeeld op 16 november 2022

Heerlijke dagen gehad! Fijn wandelen in de omgeving. Vlakbij de duinen en het strand. Relaxen in het zwembad en de wellness: Toppie. Lekker eten in het restaurant. Ook voor een heerlijk kopje koffie. Een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2022

Beste Els-heutink,

Bedankt voor uw tijd om een review te schrijven op Tripadvisor.
Goed om te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel!

Beoordeeld op 14 november 2022

Bedden zijn knetterhard dus superslecht. De dag erop 3 kwartier tevergeefs op een topper gewacht. Zou er om 11.00 zijn. Kwart over elf gebeld. Om 11.40 naar de receptie, ja het is doorgegeven aan de housekeeping. Verder niets geen excuses niets.

Met topper ging her bed van superslecht naar slecht, echt geen aanrader. Kamer 1314 van 11-14 november.

Gemeld dat wij met onze kleine hond zouden komen in een buggy. Vervolgens hebben wij separaat moeten ontbijten in een naastgelegen zaal, wat ver van het ontbijtbuffet was. Erg vervelend bdaat wij ook voor de hond hebben moeten betalen.

Kennelijk heeft dit hotel geen interesse in haar gasten. Men vraagt zelf om een review op deze site te plaatsen. Kortom een domper op ons weekend. Gelukkig was het weer wel goed.

Datum van verblijf: november 2022
Duty Management NH Leeuwenhorst, Gastenservice/Front Office van NH Noordwijk Conference Centre Leeuwenhorst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2022

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen een review achter te laten op Tripadvisor. Wij waarderen uw feedback maar betreuren het om te lezen dat uw verblijf niet naar wens is geweest. De service rondom het slaapcomfort is niet zoals u van ons mag verwachten. Onze excuses hiervoor.

Het is binnen ons hotel beleid dat honden toegestaan zijn in de openbare ruimtes, maar niet in de restaurants. Vandaar dat wij onze gasten de mogelijkheid bieden wel met de hond te ontbijten, maar dan in een naastgelegen ruimte van het restaurant. Door de omvang van ons hotel begrijpen wij dat u dit als een grote afstand heeft ervaren.

Ondanks uw ervaring hopen wij u binnenkort nogmaals te mogen verwelkomen in NH Conference Centre Leeuwenhorst.

Beoordeeld op 13 oktober 2022

We zijn hier geweest voor een korte vakantie van 3 dagen en hebben genoten van de omgeving de luxe van het hotel en de goede service kortom een prima keus voor een korte break om er even tussen uit te zijn En je te laten verwennen in een hotel met goede bedden en een heerlijk ontbijt en dat ook nog eens voor een erg leuke aanbiedingsprijs

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Duty Management NH Leeuwenhorst, Gastenservice/Front Office van NH Noordwijk Conference Centre Leeuwenhorst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2022

Beste Huub752,

Bedankt voor het schrijven van een review op Tripadvisor.
Fijn om te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel.

We hopen u zo snel mogelijk weer te mogen verwelkomen in NH Conference Centre Leeuwenhorst.