Gratis annuleren tot 17-02-23
NH Hotels
travelup.com
Expedia.comUS$ 91
Beoordeeld op 16 november 2022

Op vraag van onze zoon van 8 hebben we opnieuw geboekt in het hotel. Zelf hebben we dit verblijf gecombineerd met een bezoek aan het Duinrell-pretpark en Madurodam. Toplocatie met een fantastisch ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Duty Management NH Leeuwenhorst, Gastenservice/Front Office van NH Noordwijk Conference Centre Leeuwenhorst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2022

Beste Fay_Daman,

Bedankt voor uw tijd om een review te schrijven op Tripadvisor.
Goed om te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel en dat het ontbijt fantastisch was.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in NH Conference Centre Leeuwenhorst.

Beoordeeld op 16 november 2022

Heerlijke dagen gehad! Fijn wandelen in de omgeving. Vlakbij de duinen en het strand. Relaxen in het zwembad en de wellness: Toppie. Lekker eten in het restaurant. Ook voor een heerlijk kopje koffie. Een aanrader.

Beste Els-heutink,

Bedankt voor uw tijd om een review te schrijven op Tripadvisor.
Goed om te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel!

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in NH Conference Centre Leeuwenhorst.

Beoordeeld op 14 november 2022

Bedden zijn knetterhard dus superslecht. De dag erop 3 kwartier tevergeefs op een topper gewacht. Zou er om 11.00 zijn. Kwart over elf gebeld. Om 11.40 naar de receptie, ja het is doorgegeven aan de housekeeping. Verder niets geen excuses niets.

Met topper ging her bed van superslecht naar slecht, echt geen aanrader. Kamer 1314 van 11-14 november.

Gemeld dat wij met onze kleine hond zouden komen in een buggy. Vervolgens hebben wij separaat moeten ontbijten in een naastgelegen zaal, wat ver van het ontbijtbuffet was. Erg vervelend bdaat wij ook voor de hond hebben moeten betalen.

Kennelijk heeft dit hotel geen interesse in haar gasten. Men vraagt zelf om een review op deze site te plaatsen. Kortom een domper op ons weekend. Gelukkig was het weer wel goed.

Datum van verblijf: november 2022
Duty Management NH Leeuwenhorst, Gastenservice/Front Office van NH Noordwijk Conference Centre Leeuwenhorst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2022

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen een review achter te laten op Tripadvisor. Wij waarderen uw feedback maar betreuren het om te lezen dat uw verblijf niet naar wens is geweest. De service rondom het slaapcomfort is niet zoals u van ons mag verwachten. Onze excuses hiervoor.

Het is binnen ons hotel beleid dat honden toegestaan zijn in de openbare ruimtes, maar niet in de restaurants. Vandaar dat wij onze gasten de mogelijkheid bieden wel met de hond te ontbijten, maar dan in een naastgelegen ruimte van het restaurant. Door de omvang van ons hotel begrijpen wij dat u dit als een grote afstand heeft ervaren.

Ondanks uw ervaring hopen wij u binnenkort nogmaals te mogen verwelkomen in NH Conference Centre Leeuwenhorst.

Beoordeeld op 13 oktober 2022

We zijn hier geweest voor een korte vakantie van 3 dagen en hebben genoten van de omgeving de luxe van het hotel en de goede service kortom een prima keus voor een korte break om er even tussen uit te zijn En je te laten verwennen in een hotel met goede bedden en een heerlijk ontbijt en dat ook nog eens voor een erg leuke aanbiedingsprijs

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Duty Management NH Leeuwenhorst, Gastenservice/Front Office van NH Noordwijk Conference Centre Leeuwenhorst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2022

Beste Huub752,

Bedankt voor het schrijven van een review op Tripadvisor.
Fijn om te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel.

We hopen u zo snel mogelijk weer te mogen verwelkomen in NH Conference Centre Leeuwenhorst.

Beoordeeld op 11 oktober 2022

Mooi groot hotel, fijne schone kamers en bedden, hele fijne douche. We hadden dit geboekt als 'secret hotel', en gekozen voor een hotel waar honden welkom zijn. Nu was het geval dat we €25 per hond moesten betalen, maar vervolgens nergens in het hotel mochten zijn met de honden. Dus je mag je hond meenemen en dan in je kamer blijven want de hond mag ook niet alleen in de kamer zijn. Je krijgt een hele lijst regels mee voor de honden. Beter laten ze hier honden helemaal niet toe, want je hebt er dus niets aan om wel met de hond te komen. In de avond konden we dus ook niet in de bar terecht, dus maar naar de buren gegaan en daar konden we wel gezellig wat drinken. Oh en als tip werd er gegeven dat we voor het ontbijt dan maar roomservice (€5) moesten bellen en op de kamer eten aangezien we niet in de ontbijtzaal mochten.

Datum van verblijf: oktober 2022
Duty Management NH Leeuwenhorst, Gastenservice/Front Office van NH Noordwijk Conference Centre Leeuwenhorst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2022

Beste Marijke,

Bedankt voor uw tijd om een review te schrijven op Tripadvisor. Vervelend om te horen dat u een vervelende ervaring heeft gehad met ons honden beleid. De regels die wij toepassen zijn helaas wel van belang om de hygiene en huisregels toe te passen. Wij hopen u nogmaals te verwelkomen in NH Leeuwenhorst voor een betere ervaring.

Team Duty management,

We hopen u binnenkort nogmaals te verwelkomen in NH Conference Centre Leeuwenhorst.