NH Hotels
Orbitz.com
Travelocity
Beoordeeld op 12 mei 2022

Schoonmaakdienst doen Niet wat verwacht word bij dit hotel.
Men verwacht dat het schoon word gemaakt maar doen dit niet. pleuren handdoeken op tafel en weg zijn ze. en vooral voor dit geld verwacht men beter.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Duty Management NH Leeuwenhorst, Guest Services / Front Office van NH Noordwijk Conference Centre Leeuwenhorst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor het schrijven van een review! Wij kunnen alle feedback zeker gebruiken voor in het vervolg. Mijn excuses voor het ongemak tijdens uw verblijf, wat betreft de slechte schoonmaak. Vanwege de Corona periode is de horeca nog steeds herstellende en helaas heeft dat ook invloed gehad op ons personeel. Het is zeer moeilijk om aan voldoende en ervaren personeel te kunnen komen, vandaar dat we helaas niet de service kunnen bieden waar wij wel naar streven. Nogmaals mijn excuses hiervoor. Hopelijk mag ik u alsnog een keer opnieuw verwelkomen in NH Conference Centre Leeuwenhorst.

Beoordeeld op 10 mei 2022

Prima NH hotel, ruime parkeerplaats, mooi zwembad, sauna en fitnesszaal, prima gevarieerd ontbijt, Leuke bowlingbaan. Noordwijk aan Zee goed bereikbaar. wij komen zeker nog eens terug naar Leeuwenhorst.

Datum van verblijf: mei 2022

Beste Mamasien,
Hartelijk dank voor uw tijd om een review achter te laten! Wat fijn om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf. Graag verwelkom ik u weer tijdens uw terugkomst bij NH Conference Centre Leeuwenhorst.

Beoordeeld op 9 mei 2022

Locatie prima, kust goed te bereiken. Gratis parkeren.
Schoonmaak laat erg te wensen over, tegenvaller.
Eten en slapen gemiddeld
Wellness en zwembad perfect!
Tip: huur een fiets om de omgeving te verkennen

Datum van verblijf: mei 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw tijd om een review achter te laten! Ik ben blij om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf. Mijn excuses voor de slechte schoonmaak van uw kamer. Vanwege de afgelopen Corona periode is de horeca altijd nog herstellende van deze klap. Hierdoor is het lastig om genoeg en ervaren personeel te kunnen vinden. Desondanks hoop ik u nog een keer terug te mogen zien hier in NH Conference Centre Leeuwenhorst.

Beoordeeld op 5 mei 2022

+ uitgebreid ontbijt, en werd constant bijgevuld (je moet wel d.m.v. QRcode het gewenste uur doorgeven wanneer je wil ontbijten)
+gratis ruime parkeergarage
+goed bed
-geen minibar in de kamer (bij de inkom staat wel een mini self-service winkeltje)

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Duty Management NH Leeuwenhorst, Guest Services / Front Office van NH Noordwijk Conference Centre Leeuwenhorst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw tijd om een review te schrijven! Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Hopelijk zie ik u nog een keer terug hier in NH Conference Centre Leeuwenhorst.

Beoordeeld op 3 mei 2022

Het NH hotel is ons goed bevallen, ruime parkeerplaats, bewaakte fietsenstalling, mooi zwembad, sauna en fitnesszaal, prima gevarieerd ontbijt , Noordwijk aan Zee en Keukenhof goed bereikbaar. wij komen zeker nog eens terug naar Leeuwenhorst

Beste gast,
Hartelijk dank voor het achterlaten van een review! Wat fijn om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf. Graag zie ik u weer terug in NH Conference Centre Leeuwenhorst.