Beoordeeld op 26 mei 2018

alles is goed op het straat werk na voor de deur heb er iemand over gesproken en het wordt opgelost ze gaan er werk van maken de kamer die we haden was een exstra grote super heel veel ruimte een goed hotel ik kom zeker weer terug en heel vriedelijk personeel

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Michelle A, General Manager van NH Noordwijk Conference Centre Leeuwenhorst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2018

Geachte jrbeute,

Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad. Ik ben blij dat u uw feedback over de straat voor de deur gedeeld heeft met mijn collega, dank hiervoor. Graag tot een volgende keer in NH Leeuwenhorst.

Beoordeeld op 25 mei 2018

Kamer was goed. Wifi is uitstekend. Ontbijt en dinerbuffet uitstekend. Zeker de moeite om nog een keer te boeken. Wel een auto nodig om ergens heen te gaan. Je bent met de auto zo bij de kust. Ook het strand bij Katwijk is aan te raden.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Michelle A, General Manager van NH Noordwijk Conference Centre Leeuwenhorst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2018

Beste astrid201811,

Wat fijn om uw review te mogen lezen op Tripadvisor! Graag wil ik u bedanken voor de mooie complimenten die u ons heeft gegeven. Ik hoop u snel weer te mogen verwelkomen bij NH Leeuwenhorst. Graag tot ziens!

Beoordeeld op 22 mei 2018

We hebben een geweldig weekend gehad mooie kamer goed geslapen schone badkamer met alles wat nodig is heel gezellig buiten terras
Het ontbijt was helemaal perfect heel uitgebreid veel keus
Alleen het diner buffet viel heel erg tegen geen vers gebakken vis of vlees veel warmhoud bakken wat niet ons ding is

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Michelle A, General Manager van NH Noordwijk Conference Centre Leeuwenhorst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2018

Geachte kwinkels42,

Hartelijk dank voor uw review aangaande uw verblijf bij NH Leeuwenhorst. Het is erg fijn om te mogen lezen dat u een geweldig weekend heeft gehad en heeft genoten van het ontbijt en het terras buiten. Wat vervelend dat het buffet u tegen is gevallen, mijn excuses hiervoor. Toch hoop ik u snel weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 22 mei 2018

prijs kwaliteit uitstekend, alleen kamer was iets aan de late kant schoongemaakt en wij moesten door naar een bruiloft. Verders uitstekend ontbijt, heerlijke welness. Wij komen zeker terug naar dit hotel.

Bedank Louise Cornelia... V

Geachte Louise Cornelis...V,

Graag wil ik u hartelijk bedanken voor uw review op Tripadvisor. Het is erg fijn om te mogen lezen dat u heeft genoten van het ontbijt en onze wellness faciliteiten. Ik hoop u ook graag weer te mogen verwelkomen bij NH Leeuwenhorst.

Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

2de keer in dit hotel verbleven.
Kamer (4214) aan de kleine kant, zonder beklemmend te zijn (veel ramen en lichtinval helpen hier zeker bij).
Kamer is netjes, poetsploeg doet het prima.
Fijn dat er apart bad en douche is. Voor elk wat wils dus.
Frigo op de kamer appreciëren wij enorm (doch lawaaierig, maar dat valt bijna niet te vermijden).
Bedden voor ons veel te hard, deden echt pijn aan de heup en rug (vonden we vorige keer ook al).
Ontbijt: daar blinkt dit hotel echt in uit. Meer keus lijkt onmogelijk.
Zwembad en fitness aangenaam.
Personeel aan balie zeer vriendelijk en behulpzaam.
Fijn hotel!
Ligging uitstekend.

Datum van verblijf: mei 2018
Michelle A, General Manager van NH Noordwijk Conference Centre Leeuwenhorst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2018

Geachte duoke,

Hartelijk bedankt voor uw feedback over het verblijf in NH Leeuwenhorst. Fijn om de lezen dat de kamer en het ontbijt naar wens waren.
NH Leeuwenhorst heeft verschillende faciliteiten, waaronder een zwembad, sauna en fitness, ik ben blij dat u daar tijdens het verblijf gebruik van heeft gemaakt.
Graag tot een volgende keer in NH Leeuwenhorst.