Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

Mooie omgeving met prachtig weer. Het hotel is helaas overboekt en veel te druk. Hierdoor weinig plek bij het eten ‘s avonds. Het ontbijt de lunch en diner zijn goed geregeld maar tussendoor is er weinig verkrijgbaar. Daarnaast is er ook te weinig barpersoneel waardoor het halen van een drankje lang kan duren. Overall geen aanrader dus.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 27 mei 2017

kamer prima, goed schoongehouden, eten voortreffelijk, TOP chef de village (Gilles)
veel te doen, prima excursies G.O. s zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.
klein minpunt internet snelheid van een slak (meer min kan ik niet bedenken)
donderdag lunch werd het restaurant verplaatst naar het bos.... fantastisch

Kamertip: club kamer voldoet prima.. je slaapt er toch allen maar
  • Verbleef: mei 2017, reisde alleen
Beoordeeld op 13 mei 2017

We hebben van een uitstekende vakantie genoten. Prima kamer met uitzicht op zee, uitstekende service veel activiteiten en prima eten. Er waren veel andere nederlandse gezinnen hierdoor waren er veel speelgenootje voor de kinderen. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Verbleef: april 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 9 mei 2017 via mobiele applicatie

We hadden een geweldige kamer in het hotel op de begane grond met terras. Prachtig uitzicht op zee en de tuin en dicht bij de bar en het restaurant. Ik was samen met mijn twee zonen van 16 en 22 jaar. Water skiën , zeilen de dag beginnen met tennis les van Willem de Jonckheere en fitness van Marine Pizarro. Samen eten met mijn kinderen en savonds dansen met uitzicht op zee. Wij hebben een heerlijke week gehad.

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 5 mei 2017 via mobiele applicatie

Merci Merci Merci!!! We hebben echt een topweek gehad in Grego. Yanis, inval chef de village, weet een team te maken en ervoor te zorgen dat niemand aan iets ontbreekt. Vincent, chef de sport, dank voor alles. Dank je wel Willem de tennis leraar die onze kids van 4 en 6 geweldig les heeft gegeven. Simone heeft mij op al mijn zwakke tennispunten gewezen. Alles super goed geregeld. En wat een super mini club en het waterskiteam met Louis en Loulou. Go's die duidelijk echt van kinderen houden. Met pijn aan mijn hart vertrekken we morgen weer naar huis. Hopelijk tot volgend jaar. Allez Allez Allez grego Allez!!!

Merci, on a passé une semaine magnifique! Merci a Yanis, chef de village pour la semaine. Ca te vas super bien ce titre! Tu as reussi a tenir l'embiance super positive et l'équipe etait un vrai Team cette semaine. Merci Vincent, chef de sport. Merci Willem pour la lecon de tennis a nos enfants de 4 et 6 ans. Simone, nous a donné deux super lecon de tennis. Mais aussi in gros bisous au mini club et l' equipe de ski nautique. Des GO qui vraiment adore les enfants. J'espere qu'on se revera l'année prochaine. Allez Allez Allez grego Allez!!!

Verbleef: mei 2017, reisde met familie