“Keuze genoeg”
Beoordeling van WereldKeuken Westzaan

WereldKeuken Westzaan
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Westzaan
24 maart 2018 beoordeeld

Wellicht is niet alles van het hoogste niveau, maar de keuze is reuze. Er zijn altijd wel een aantal gerechten die uitstekend zijn. Dus zeker waar voor je geld. Ook het aanbod dranken is zeer uitgebreid. Jammer dat het zo ver van het centrum is, anders zou het de ideale plek zijn voor toeristen die steeds vaker in Zaandam verblijven.

20 maart 2018 beoordeeld

Goed eten, van pizza tot sushi tot grill. Vriendelijke personeel en uitgebreid assortiment. Verse jus d'orange, ruime keuze aan voorgerechten en desserts

18 februari 2018 beoordeeld

In dit "all you can eat" restaurant is er zeer veel keus uit diverse gerechten. In dit restaurant betaal je een vast bedrag voor zowel het eten als het drinken.

Let bij het bakken van je vlees of vis op de bakplaat er even op dat men er standaard knoflook op doet, als u niet aangeeft dat u dit niet wilt.

Zoekt je een intiem restaurant waar je knus aan wilt zitten, kijk dan even verder.
Maar wil je lekker eten, en van te voren weten waar je qua prijs aan toe bent, dan ben je hier aan het goede adres.

30 december 2017 beoordeeld

Tja, wat kan je er nou van zeggen van zo'n 'all you can eat' concept. Ik heb er al een paar eerder bezocht en het concept is allemaal gelijk. Waar je bij de een met een uur weg moet wezen en de drank apart erbij komt, doen ze hier niet zo moeilijk of je lang of kort blijft en is de drank inbegrepen. Feit is wel dat een restaurant als dit een bepaald publiek aantrekt en de een stoort zich daar aan en de ander niet.
Nu het eten. Daar was weinig mis mee en genoeg variatie.
Voor echt een gezellig avondje en een intiem etentje moet je hier niet wezen.

20 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een ervaring om niet meer te herhalen. Heel erg groot( meer dan 1000 zitplaatsen) en daardoor druk. Lawaaierig door alle mensen. Eten zeer matig. Ik had een bord nasi bij de eerste hap bleek deze heel vies rook bedorven.
Heel erg druk bij de bakplaten waardoor je lang moest wachten. Je moet veel en ver lopen voor eten en drinken dit komt door grootte van het restaurant
Voor ons geen aanrader en ik ga hier niet meer heen.

Reizigers die WereldKeuken Westzaan bekeken, bekeken ook

Zaandam, Noord-Holland
Zaandam, Noord-Holland

In WereldKeuken Westzaan geweest? Deel je ervaringen!