“Niet doen - zoek iets anders”
Beoordeling van La Place

La Place
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Enspijk
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op weg naar huis blijken er teveel files te staan. Dan eerst maar wat eten langs de snelweg. Ik kwam bij Laplace in Enspijk. Gebouw wordt niet onderhouden, bv scheuren in de parasols buiten. Salade met taaie asperges. Pasta met zalm: aan elkaar geplakt pasta met een melkachtige saus en wat blokjes zalm er om heen. Smaakt nergens naar. Kortom: een volgende keer zoek ik iets anders.

15 mei 2018 beoordeeld

Na altijd goede ervaringen te hebben gehad bij de La Place dachten wij hier vast lekker te kunnen eten. Echter, het bleek iets anders in elkaar te zitten, want genieten kan in zo'n extreem (klant)onvriendelijk hok bijna niet. Wij kwamen om kwart voor 8 aan, het restaurant zou tot 9 uur open zijn. Dit is al een grote leugen want om kwart voor 8 was er helemaal niks meer, pasta en pizza etc. was al "uitverkocht". Medewerkers waren kei-hard bezig met poetsen (ze waren dus op z'n minst wel iets aan het doen). Voor de klanten was 0% aandacht, we voelden ons meer een last. Het was duidelijk dat alles gewoon was opgeruimd om lekker snel naar huis te kunnen gaan. "Uitverkocht"... lekker slap verhaal.

De keuze was dus al niet reuze (eerder triest), maar er werd een schepje bovenop gedaan. Mijn zus stond serieus bij de broodjes te kijken. Aangezien er zo weinig keuze was overwoog ze om maar gewoon een broodje te nemen. Echter, hoewel ze recht voor de broodjes stond en er duidelijk aandacht aan besteede kwam er uit het niks een medewerkster die recht voor de neus van mijn zus de laatste broodjes wegpakte en die zo in de vuilnisbak gooide. Zonder enig overleg of zonder enige verdere vragen?!? Mijn zus was compleet verbaasd, zoiets doe je toch niet? Lekker klantonvriendelijk zeg, ongelofelijk!! Zoiets bijna barbaars nog nooit in een restaurant of La Place meegemaakt. Dat alles terwijl het dus nog geen 8 uur was en mensen hypothetisch gezien nog ruim een uur de tijd zouden hebben om binnen te komen om misschien ook een broodje te willen kopen.

Het enige wat er uiteindelijk nog te koop was: friet, cheeseburgers, drankjes, een taartje, en het allerlaaste restje salade. Als we graag keuze hadden gewild tussen slechts friet of een cheeseburger dan waren we wel naar de MC Donalds gegaan die ernaast ligt. Stuk goedkoper, en wellicht wordt je daar wel fatsoenlijk behandeld.

Het is niet netjes om de ilussie op te wekken dat je tot 9 uur open bent, en dat je verschillende dingen kan eten bij de La Place, wanneer het eigenlijk een dure veredelde fastfoodketen is, en daarnaast is het NOG erger om vervolgens zo met je klanten om te gaan. Persoonlijk heb ik uiteindelijk niks gegeten, er zat niks tussen voor mij, en zo'n bedrijf gun ik mijn geld gewoon echt niet. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om daar ook nog maar 1 euro uit te geven.

Een ding weten wij zeker, naar een La Place wegrestaurant gaan wij zeker nooit meer. De volgende keer rijden we gewoon een stuk verder.

12 april 2018 beoordeeld

Voor een snelle maaltijd langs de A2 gestopt bij deze La Place, direct aan de afslag Leerdam/Enspijk gelegen met ruime parkeergelegenheid (waar uitgebreid tegen diefstal uit de auto wordt gewaarschuwd). Het gebouw is aftands en hard aan renovatie toe. Daarbinnen staat de bekende La Place formule opgesteld, met volop verse ingrediënten die ter plekke in snelle, aantrekkelijke gerechten worden verwerkt. Prima salade buffet (met minder variatie dan op drukkere locaties naar mijn idee). Alles self service. Duur flesje wijn en belachelijk dure mayonaise.

9 maart 2018 beoordeeld

Ik kom er niet elke dag.
Maar vandaag wel. Volgende keer bedenk ik mij. Niet omdat het smerig is of dat het eten niet smaakt. Het is gewoon een La Place anno 2012 en niet anno 2018
De mensen zijn best aardig maar het erg plichtstatig

11 januari 2018 beoordeeld

Goede formule waar je voor weinig geld je eigen keuze kan maken en je eigen hoeveelheid kan bepalen. Voldoende keuzemogelijkheden. Hiernaar terug gegaan omdat het een vorige keer goed was bevallen echter deze keer jammer genoeg was de pasta niet goed gaar. Verder was het in orde. Pluspunt is dat je water gewoon kunt pakken en hier niet extra voor hoeft te betalen. Je moet wel je eigen bord en bestek wegzetten.

Reizigers die La Place bekeken, bekeken ook

In La Place geweest? Deel je ervaringen!