“PERFECT! GEWELDIG! NR.1 SPOT VAN KOS”
Beoordeling van Oria Tavern

Oria Tavern
Geclassificeerd als nr. 3 van 4 Restaurants in Pili
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Nou. De titel zegt het eigenlijk al. Onze tour naar Zia zijn we eerst hier gestopt om het Ancient dorp te zien. Het weggetje ernaartoe is al erg leuk. De auto geparkeerd en we werden vriendelijk begroet. Toen naar boven gelopen via de super leuke, maar best vermoeiende klim, bij deze taverne uitgekomen. Helaas staat het slecht aangegeven waardoor er minder mensen komen (als je de berg op loopt, uiteindelijk rechts aanhouden). Maar wat een geweldig uitzicht en een super vriendelijke man. De wc is ook een ervaring opzich die je moet hebben bezocht! :) hierna naar Zia gereden, maar wat was dat een afknapper na deze taverne met het mooiste uitzicht!

Datum van bezoek: september 2019

26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de beklimming in paleo (old) Pyli is deze taverna op deze prachtige plek een weldaad met een heel verrassend toilet. Het uitzicht maakt het de moeite waard voor een drankje en een kleine meze. Een echte aanrader!!!

Datum van bezoek: augustus 2017
30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: juli 2018
gisteren beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: oktober 2019
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Oria Tavern bekeken, bekeken ook

In Oria Tavern geweest? Deel je ervaringen!