Zie aanbieding
9 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn meerdere keren te gast geweest. Heerlijke plek om bij te komen, te wandelen, lekker te eten en samen aan tafel van elkaars verhalen te genieten. Gerund door een creatief stel die je echt welkom laat voelen: #superplek

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
8 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is inmiddels de 4e keer dat ik hier ben geweest maar nog geen review geschreven.

Het is telkens weer prachtig om hier te komen. Een prachtige omgeving voor wandelen (of wat mij betreft: motorrijden).

En dan nog niet te spreken over het verblijf. Heerlijk knus en je kunt lekker je eigen gang gaan. Of je nou lekker op de bank wil hangen, spelletjes wilt spelen of muziek maken, het kan hier allemaal. Er is niemand die je zegt dat je iets moet doen. En tuurlijk zijn Martin en Anja altijd in voor een praatje!

Het eten is geweldig! Anja kookt dan ook elke avond een fantastisch avondmaal. Het is knap als je hierna nog honger hebt :)

Conclusie: twijfel niet maar boek 1 van de fantastische kamers (elke van deze kamers is uniek!). Het is telkens weer alsof je thuis komt.

Ga zo door Martin en Anja!

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
8 januari 2018 beoordeeld

Alles kan hier, maar genieten moet. Heerlijke wandel- of fiets tochten en workshops schilderen zijn een aantal van de mogelijkheden. Maar ook luieren in de prachtige tuin met zwembad. Fijne, mooie kamers en heerlijk eten. Kortom, een plek om regelmatig naar terug te keren, ook met kinderen.

Kamertip: alle kamers hebben een prachtig uitzicht, zijn ruim en hebben wifi
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
8 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super geweldige vakantie in 2016 en 2017 gehad. Zeer gastvrij, je voelt je er meteen thuis.
Alles is TOP: Martin en Anja / de kamers / ontbijt / diner / omgeving / natuur / wandelen / de duizend meren, waar we er al verschillende van hebben gezien. Verschillende stadjes bezocht o.a. Colmar

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
8 januari 2018 beoordeeld

Al diverse keren een heerlijke tijd gehad bij Martin en Anja. Fijne kamers een geweldig ontbijt en een 4 gangen diner om je vingers bij af te likken. De omgeving is prachtig. Heerlijk om te wandelen of een trip naar een of ander plaatsje. Na het ontbijt schuift Martin aan tafel en is zijn VVV kantoor geopend. Hij weet altijd wel iets te vinden wat voor jou interessant is. Als je rond 4 of 5 uur weer terug bent staat er een lekkere borrelplank op tafel en wordt er gezamenlijk met alle gasten geborreld of een of ander spel gespeeld. We hebben alweer geboekt ditmaal met Pinksteren. Deze keer met kinderen en kleinkinderen. Ben benieuwd of ze onze verslaving gaan overnemen. Kortom bij le Bonnefroy zul je een heerlijk tijd doorbrengen.

• Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden