“Goede prijs - kwaliteit”
Beoordeling van Hui Mao

Hui Mao
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Dieverbrug
5 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was goed, zeker afgezet tegen de lage prijs . De bediening was opvallend. Bescheiden en zeer vriendelijk. Dank Ilse uit Darp.
Een klein minpuntje was de stof op en onder de radiator naast de tafel. Heeft echt een schoonmaakbeurt nodig.
De locatie is prima met genoeg parkeergelegenheid.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Hui Mao
Bekijk de nieuwste beoordelingen

11 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Normaal gesproken "halen" we hier alleen. Afgelopen zaterdagavond met de buurtvereniging ook een keer het buffet geprobeerd. Alle vooroordelen ten spijt het was SUPER! Voor € 19,95 mag je twee uur eten én drinken. Er staan schalen met de typische gerechten die je bij een Chinees mag verwachten, maar je kunt ook zelf vers vlees / vis met groenten laten klaar maken!
Drinken mag je zelf pakken (wijn - bier - fris). Er is ook een uitgebreid toetjes buffet en een koffieautomaat.
Met zn tweetjes zou ik hier niet zo snel gaan eten, maar met een groep was het echt leuk (en lekker!). Volgens mij is het door de weeks nog iets goedkoper.

23 augustus 2016 beoordeeld

Hier kun je heerlijk eten, vriendelijk personeel.nette bediening. Ook het lopend buffet is altijd uitstekend.

5 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren blij verrast dat Hui Mao al vroeg open was om van een lunch te genieten vlakbij de rotonde en brug over de Drentse hoofdvaart. De bediening was er snel en voor een kleine 25€ hadden we lekker gegeten en gedronken (chinese thee). We hadden tofu in 'pikante' saus met bami en tjap tjoy en witte rijst en dat fungeerde als een goede basis voor een dag blues genieten in Grolloo. Enfin, ik Hui Mao zeker aanraden bij een bezoek aan Dwingeloo of Diever.

29 mei 2016 beoordeeld

Redelijk Chinees eten. Wij hadden een eenden gerecht en een varkens vlees gerecht.
Beide smaakten gemiddeld. Bediening is vriendelijk en de locatie van het restaurant is prachtig met uitzicht naar het water en een brug.

Reizigers die Hui Mao bekeken, bekeken ook

In Hui Mao geweest? Deel je ervaringen!