“Vorstelijk eten op zijn Normandisch in restaurant vol curiosa”

Resto Broc Auberge du Rousset
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Acon
30 mei 2018 beoordeeld

Een bord buiten kondigde vooral pizza's aan. Daarom verwachtten we een eenvoudige pizzeria binnen te stappen. Maar dat was niet zo. Integendeel: we kwamen ogen te kort om alle curiosa ge bekijken. We bestelden een Normandische pizza met camembert en andere streekproducten. Deze was zo lekker dat we hem helemaal op aten

10 augustus 2017 beoordeeld

Dit is een restaurant dat helemaal is ingericht met brocante. De bediening wordt verzorgd door twee mannen die op het middaguur de stroom van bezoekers niet echt aankunnen. Toch wordt er gezorgd voor een prima atmosfeer met de muziek, inrichting, amuse e.d. Waardoor het wachten niet vervelend wordt. Het eten was er prima. En de bavette die ik aangeboden kreeg was uitstekend van smaak en perfect gebraden.

14 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

9 oktober 2018 beoordeeld

Reizigers die Resto Broc Auberge du Rousset bekeken, bekeken ook

Verneuil-sur-Avre, Verneuil d'Avre et d'Iton

In Resto Broc Auberge du Rousset geweest? Deel je ervaringen!