“Locatie locatie locatie”
Beoordeling van Lekker eten en drinken

Lekker eten en drinken
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Giessenburg
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie plek aan het water!
Passief personeel met weinig gevoel voor de horeca. Je verwacht zelfgebakken appeltaart maar deze blijkt koud en waterig, waarschijnlijk omdat hij bevroren is geweest. Tegenvaller. Wij komen hier niet meer terug.

Datum van bezoek: september 2019

19 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke middag gehad met high tea aan het water de Giessen.
Ruim voldoende zoete en hartige heerlijkheden.
Vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: april 2019
23 juni 2017 beoordeeld

We waren even kijken bij de "Graanschuur" een leuk bedacht soort van winkel centrum met inpandig deze lunchroom Lekker.

Na een lange reis hadden we wel zin in wat te drinken en te eten.
We kozen voor Lekker omdat deze aan het water zit en er een lekkere frisse wind waaide. (het was erg warm die dag)

We namen een Bagnat Zalm, deze was goed en niet te zuinig belegd met zalm en zeker heel goed te eten.

Drinken 2x Coca Cola met ijs 1x karnemelk en 1x koffie verkeerd.
De koffie verkeerd paste eigenlijk bij de kwaliteit van het eten en de uitstraling van het pand/ruimte, gewoon automaten koffie.
Normaal gesproken verwacht je een kannetje warme melk om zelf toe te voegen.

De bediening is wel vriendelijk maar niet bijzonder of interactief.

Prijzen zijn ook nog vrij normaal en zeker niet te duur.

Datum van bezoek: juni 2017
13 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze zaak zit inpandig in de graanschuur aan de Giessen in Giessenburg. Is ge opende van woensdag tot enmet zaterdag. Vanaf 11.00 en op speciale braderie aankondigingen.

Datum van bezoek: februari 2017
19 november 2016 beoordeeld

Omdat het de laatste keer zo bevallen was, zijn we op weg naar een afspraak even de weg afgegaan om hier te lunchen.

Het was een doordeweekse dag en er waren nog maar enkele tafels vrij.
Altijd een goed teken als het lekker druk is.

Ervaar het zelf eens en ga langs..... in de zomermaanden is het nog meer genieten (langs de waterkant).

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Lekker eten en drinken bekeken, bekeken ook

Giessenburg, Zuid-Holland
Schelluinen, Zuid-Holland

In Lekker eten en drinken geweest? Deel je ervaringen!