“Wij hebben hier lekker geluncht, voldoende parkeergelegenheid en een terras met voldoende schaduw”
Beoordeling van Cafe Spoolder

Cafe Spoolder
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Bentelo
22 juli 2018 beoordeeld

Wij hebben hier lekker geluncht, voldoende parkeergelegenheid en een terras met voldoende schaduw. Prima stop

Datum van bezoek: juli 2018

21 mei 2018 beoordeeld

We hebben er zeer lekker gegeten en de bediening was door een vriendelijke jonge dame met kennis van het vak. Toen we de prijs zagen konden we niet geloven dat dit zo weinig was.Je hebt er alles bij elkaar café, restaurant en ijssalon. Prijs - kwaliteit toppie. Na een flikse wandeling zijn we terug een ijscreme gaan eten. Weeral meer als genoeg en lekker. Vers zelfgemaakt ijs..... mmmm......

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Cafe Spoolder bekeken, bekeken ook

In Cafe Spoolder geweest? Deel je ervaringen!