“Genieten en Gastvrijheid”
De vakantievilla met op de voorgrond het heerlijke (zoutwater) zwembad van 13 x 6 meter.
Uitzicht vanaf het privé dakterras Via huiskamer bereikbare ruime dakterras met zithoek en ligstoelen.
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitzicht vanaf het privé dakterras
Via huiskamer bereikbare ruime dakterras met zithoek en ligstoelen.
Zithoek en links entree naar privé dakterras.
Huiskamer met eethoek, bank en losse stoelen, inclusief open keuken.
Keuken met 3 pits kookstel, koelkast met vriesvak, combimagnetron.
Ruime badkamer in Spaanse stijl met wastafel en toilet en aangrenzend royale inloopdouche
Entree naar ruime inloopdouche
Ruime slaapkamer met kingsize bed en uitzicht over laguna
Hier is het goed toeven
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

34 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
“Genieten en Gastvrijheid”
Beoordeeld op 4 april 2018 voor een verblijf in februari 2018

Wat hebben wij genoten van een korte break in Finca la sonrisa.
Een warm welkom door de eigenaar viel ons ten deel en we konden altijd bij hem aankloppen. We hadden een zeer ruim appartement met goede bedden. En een groot balkon, waar we heerlijk van de zon konden genieten. Het prachtig gelegen zwembad was helaas nog te koud vanwege de tijd van het jaar, maar nodigt zeker uit om nog een keer terug te komen. Wat een prachtig uitzicht over de omliggende bergen!
En wat hebben we heerlijk gewandeld in de directe omgeving van La sonrisa.

Datum van verblijf: februari 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
4 apr 2018
Dank je wel, we doen ons best.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.