“Geweldig ontspannen in Spanje”
De vakantievilla met op de voorgrond het heerlijke (zoutwater) zwembad van 13 x 6 meter.
Overzicht kamer met toegang tot balkon en badkamer Het heerlijke kingsize bed
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Overzicht kamer met toegang tot balkon en badkamer
Het heerlijke kingsize bed
Zitje met mogelijkheid voor koffie, thee en ontbijt
Wastafel en toilet vanuit inloopdouche gezien
De ruime (90x120) inloopdouche.
Het fantastsiche uitzicht vanaf het balkon
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

marcusvan ...
Utrecht, Nederland
1 beoordeling
“Geweldig ontspannen in Spanje”
Beoordeeld op 11 april 2018 voor een verblijf in april 2018

Ik had zin om een weekje te gaan golfen in Spanje. Ik had een leuk adres gevonden in Salinas en zag dat er veel golfbanen op rij afstand aanwezig zijn. En qua golfen ben ik zeker aan mijn trekken gekomen.

Het verblijf in Finca la Sonrisa is mij zeer goed bevallen. Een heerlijk ontbijt werd geserveerd en het was zelfs mogelijk om 's avonds te eten. Mijn favoriete gerecht "garnalen" was uitstekend bevallen. De kamer was schoon, het bed was meer dan goed en de douche heerlijk warm.

Het uitzicht en de streek waar ik mij bevond is werkelijk een plaatje. Wat mij ook opviel, is dat ik heel veel wielrenners heb gezien, dus ook voor hen een prima omgeving.

Ik kom zeker nog een keer terug. .

Datum van verblijf: april 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
19 apr 2018
Dank voor deze reactie, altijd weer welkom
Tim T
1 beoordeling
Beoordeeld op 24 april 2018 voor een verblijf in april 2018

Datum van verblijf: april 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
26 apr 2018
Thank you very much. It was a pleasure having you as guests in our house. Hope to see you again!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren